برد یک نیمه ای پورتو مقابل یوونتوس با درخشش مهدی طارمی

به گزارش مجله سفرنامه ترکیه، به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال یوونتوس ایتالیا از ساعت 23:30 سه شنبه شب میزبان پورتو پرتغال در دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا بود که با فزونی یک بر صفر نماینده پرتغال در نیمه نخست همراه بود.

برد یک نیمه ای پورتو مقابل یوونتوس با درخشش مهدی طارمی

سرجیو اولیویرا (19 - پنالتی) برای پورتو گلزنی کرد.

مهدی طارمی مهاجم ملی پوش ایرانی پورتو پرتغال همچون ملاقات رفت در ترکیب تیمش حضور داشت تا بار دیگر تأثیر خود را در پیش افتادن پورتو در نیمه اول بگذارد.

طارمی در دقیقه 6 روی سانتر زانوسی صاحب موقعیت شوتزنی شد که با دفع مدافع یووه همراه بود اما توپ بازگشتی روی سر طارمی فرود آمد تا او با پرش بلند خود تیر دروازه شِزنی دروازه بان تیم میزبان را به لرزه در آورد.

مهاجم پورتو در ادامه، روی پاس کوتاه مارگا در محوطه جریمه یووه به توپ رسید اما خطای دمیرال روی طارمی باعث دریافت پنالتی از سوی داور هلندی این بازی شد.

سرخیو اولیویرا نیز پشت ضربه پنالتی که توسط مهاجم تیم ملی ایران گرفته شده بود ایستاد تا بر خلاف جهت حرکت شزنی تور دروازه یووه را در تورین ایتالیا به لرزه درآورد.

هم تیمی های کریستیانو رونالدو فشار زیادی را روی دروازه پورتو آوردند اما دفاع چندلایه نماینده پرتغال مانع از گل خوردن این تیم در 45 دقیقه ابتدایی بازی شد.

همچنین در ملاقات همزمان بورسیا دورتموند آلمان نیز در نیمه اول توانست با گلزنی ارلینگ هالند مهاجم خود یک بر صفر از سویا اسپانیا پیش بیفتد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 فروردین 1400 بروزرسانی: 20 فروردین 1400 گردآورنده: turkeyro.ir شناسه مطلب: 1725

به "برد یک نیمه ای پورتو مقابل یوونتوس با درخشش مهدی طارمی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برد یک نیمه ای پورتو مقابل یوونتوس با درخشش مهدی طارمی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید