تور مکزیک ارزان: بوکس قهرمانی دنیا، فزونی شه بخش مقابل بوکسور مکزیکی ، دانیال دومین نماینده ایران در مرحله یک هشتم نهایی

به گزارش مجله سفرنامه ترکیه، بوکسور وزن 60 کیلوگرم ایران با رجحان در دومین ملاقات خود در مسابقات بوکس قهرمانی دنیا، به مرحله یک هشتم نهایی صعود کرد.

تور مکزیک ارزان: بوکس قهرمانی دنیا، فزونی شه بخش مقابل بوکسور مکزیکی ، دانیال دومین نماینده ایران در مرحله یک هشتم نهایی

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور مکزیک ارزان هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور مکزیک از مکزیکوسیتی و کانکون دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی فدراسیون بوکس، رقابت های بوکس قهرمانی دنیا از روز دوشنبه شروع شده و تا 15 آبان ادامه دارد.

امروز (آدینه) در وزن 60 کیلوگرم، دانیال شه بخش در دومین ملاقات خود به مصاف سانچز از مکزیک رفت و در هر سه راند با قاطعیت به پیروزی رسید.

بوکسور کشورمان در دور گذشته، موسی چام از گامبیا را شکست داده بود و با کسب دومین برد خود به مرحله یک هشتم نهایی صعود کرد. شه بخش در این مرحله با موناربک سیتبک از قرقیزستان مبارزه می نماید.

پیش از این و در دیگر مبارزه امروز طوفان شریفی از سد بوکسور قدرتمند اتریشی گذشت و به مرحله یک هشتم نهایی رسید.

فردا شنبه، ایران 3 نماینده دارد که ابتدا میثم قشلاقی دارنده مدال نقره آسیا در وزن 80 کیلوگرم به مصاف چیا چونگ از چین تایپه می رود.

در وزن 63.5 کیلوگرم، اشکان رضایی به مصاف ریس لینچ از اسکاتلند می رود. اشکان در نخستین مبارزه اش با اقتدار نماینده لیتوانی را شکست داد.

سپس سیدشاهین موسوی در وزن 75 کیلوگرم برابر امستردام از گویانا قرار می گیرد. موسوی در مرحله قبل، نماینده قرقیزستان را مغلوب کرد.

تیم ملی ایران با 10 بوکسور و راهنمایی علیرضا استکی در مسابقات دنیای صربستان شرکت نموده است.

بیست و یکمین دوره رقابت های بوکس قهرمانی دنیا با حضور 510 بوکسور از 88 کشور دنیا از تاریخ 3 تا 15 آبان ماه در شهر بلگراد صربستان برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 26 آبان 1400 بروزرسانی: 26 آبان 1400 گردآورنده: turkeyro.ir شناسه مطلب: 2044

به "تور مکزیک ارزان: بوکس قهرمانی دنیا، فزونی شه بخش مقابل بوکسور مکزیکی ، دانیال دومین نماینده ایران در مرحله یک هشتم نهایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور مکزیک ارزان: بوکس قهرمانی دنیا، فزونی شه بخش مقابل بوکسور مکزیکی ، دانیال دومین نماینده ایران در مرحله یک هشتم نهایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید