جاوید: ملاقات مقابل تایلند، سخت ترین بازی ما است، می دانستیم کار سختی در مرحله گروهی نداریم

به گزارش مجله سفرنامه ترکیه، ملی پوش فوتسال کشورمان معتقد است ملاقات ایران مقابل تایلند در یک چهارم نهایی مسابقات فوتسال داخل سالن آسیا، سخت ترین بازی تیم کشورمان محسوب می گردد.

جاوید: ملاقات مقابل تایلند، سخت ترین بازی ما است، می دانستیم کار سختی در مرحله گروهی نداریم

با تور تایلند به طبیعتی همچون بهشت سفر کنید

مهدی جاوید در گفت وگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران پویا، درخصوص پیروزی تیم ملی ایران مقابل تیم های تاهیتی، اردن و قرقیزستان در مرحله گروهی فوتسال داخل سالن آسیا گفت: از قبل هم می دانستیم که در مرحله گروهی کار سختی نداریم. برنامه ای که داشتیم این بود که در مرحله بعد با یکی از دو تیم ژاپن و تایلند بازی کنیم که باید با تایلند بازی کنیم. فکر می کنم ملاقات مقابل تایلند، سخت ترین بازی ما در این مسابقات محسوب گردد. امیدوارم با پیروزی در این مسابقه، به نیمه نهایی و سپس به فینال رقابت ها برسیم و برای پنجمین بار پیاپی، به قهرمانی مسابقات دست یابیم.

وی در مورد حریفان اصلی ایران برای قهرمانی مسابقات فوتسال داخل سالن آسیا نیز توضیح داد: ژاپن پوست اندازی خوبی نموده است و سازماندهی و مربی بسیار خوبی دارد. تایلند هم با بازیکنان 8 ،7 سال اخیر خود در این رقابت ها شرکت نموده و ازبکستان هم تیم خوبی دارد. این چند تیم، رقبای ما برای قهرمانی مسابقات هستند.

ملی پوش فوتسال کشورمان درباره مصاف فردا (شنبه) مقابل تایلند در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات، با بیان اینکه پیروز این مسابقه تا حد زیادی قهرمان رقابت ها را مشخص می نماید، توضیح داد: اگر بتوانیم تایلند را شکست دهیم، گام بسیار بلندی برای قهرمانی مسابقات برداشته ایم. احتمالاً در فینال هم با ژاپن بازی می کنیم و امیدوارم بتوانیم به قهرمانی برسیم.

جاوید در پاسخ به این پرسش که دوست دارد تیم ایران در مرحله نیمه نهایی با چه تیمی روبرو گردد، گفت: سخت ترین حریف ما تایلند است و اگر این تیم را شکست دهیم، فکر می کنم کار سختی برای رسیدن به فینال نخواهیم داشت.

منبع: تسنیم
انتشار: 24 دی 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: turkeyro.ir شناسه مطلب: 784

به "جاوید: ملاقات مقابل تایلند، سخت ترین بازی ما است، می دانستیم کار سختی در مرحله گروهی نداریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جاوید: ملاقات مقابل تایلند، سخت ترین بازی ما است، می دانستیم کار سختی در مرحله گروهی نداریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید