خبرنگاران ابتکار: تقویت کانون های دانشجویی یکی از فعالیت های دولت دوازدهم است

به گزارش مجله سفرنامه ترکیه، تهران-خبرنگاران- معاون رییس جمهوری در امور زنان و خانواده گفت: موضوع تقویت کانون های دانشجویی یکی از فعالیت های دولت دوازدهم است که به نوبه خود از آن حمایت می کنیم.

خبرنگاران ابتکار: تقویت کانون های دانشجویی یکی از فعالیت های دولت دوازدهم است

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در آمریکا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی آمریکا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی آمریکا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های آمریکا انتخاب کنید.

معصومه ابتکار در آیین اختتامیه جشنواره ملی رویش که بعد ازظهر دوشنبه در دانشگاه شهید بهشتی برگزار گردید، گفت: فعالیت های فرهنگی، فناورانه، پژوهشی و هنری دانشگاه ها تعطیل نشده است و با رعایت فاصله گذاری اجتماعی همچنین با تاکید بر ظرفیت های فضای مجازی انجام می گردد.

وی تاکید نمود: این موضوع جای تبریک دارد و نشان می دهد جامعه علمی کشور پویا و زنده است و دانشجویان حاضر نیستند در قبال موانع و مسائل فعالیت های خود را کاهش دهند و تعطیل نمایند.

معاون رییس جمهوری اضافه کرد: این موضوع درس بزرگی برای این است که بدانیم مسائل و موانع، انگیزه های ما را کاهش نمی دهد بلکه تقویت می نماید.

ابتکار درباره فعالیت کانون های فرهنگی دانشجویی در دانشگاه ها تاکید نمود: منبع اصلی فعالیت های کانون های فرهنگی دانشجویی، داوطلبانه است که ارزشمند خواهد بود؛ فعالیت در کانون ها با انگیزه های معنوی و علایق دانشجویی سر و کار دارد.

به گفته معاون رییس جمهوری در امور زنان و خانواده، رشته ها و موضوعات مورد علاقه دانشجویان فعال در کانون ها علاوه بر ایجاد خلاقیت و نوآوری برای آنها، فرصتی فعالیت های داوطلبانه برای شان ایجاد می نماید؛ شاید آرزوهایی که بسیاری از این دانشجویان کانونی در دروس کلاسیک به آن دست نیافتند با فعالیت در کانون ها به این آرمان ها برسند.

وی گفت: در این دوره هم جزء شرکای کانون های فرهنگی دانشجویی در معاونت زنان و خانواده همچنین حامی فعالیت های این کانون ها هستیم؛ از زاویه مهارت های زندگی به این موضوع نگاه می کنیم چرا که بحث جنسیت، خانواده و نقش زنان به مباحث فرهنگی و عادات زندگی ارتباط زیادی پیدا می نماید.

ابتکار گفت: معاونت زنان و خانواده ریاست جمهوری ضمن همکاری با وزارتخانه های علوم، تحقیقات و فناوری و آموزش و پرورش در قالب سفیران فرهنگی در مهارت های ارتباطی و زندگی، کار خوبی را شکل داده است؛ این آمادگی را داریم سال جاری هم با کانون ها روی مهارت های ارتباطی، گفت و گو و ذهن بیشتر کار کنیم؛ این امر در بعد فردی، خانوادگی و اجتماعی حتی وسیع تر از آن اهمیت دارد و فکر می کنیم در ابعاد بین المللی به موضوع گفت و گو بپردازیم.

این مقام مسوول درباره اجرای طرح کمند برای دانشجویان دختر، اعلام نمود: طرح کمند موضوع مهارت های حرفه ای و تاکیدی بر ایجاد علاقه و ذوق در دانشجویان دختر قبل از به سرانجام رسیدن تحصیل شان است. همچنین از جشنواره های تولیدات هنری در حوزه صنایع دستی، مد، لباس و سبک زندگی حمایت می کنیم.

منبع: ایرنا
انتشار: 22 مهر 1399 بروزرسانی: 22 مهر 1399 گردآورنده: turkeyro.ir شناسه مطلب: 1366

به "خبرنگاران ابتکار: تقویت کانون های دانشجویی یکی از فعالیت های دولت دوازدهم است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران ابتکار: تقویت کانون های دانشجویی یکی از فعالیت های دولت دوازدهم است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید