درب موزه های قزوین به روی گردشگران باز است

به گزارش مجله سفرنامه ترکیه، خبرنگاران/قزوین مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قزوین گفت: با توجه به کاهش شیوع کرونا در استان قزوین، موزه ها با رعایت پروتکل بهداشتی کار خود را شروع کردند و درب موزه های قزوین در تاریخ 14 و 15 خرداد نیز به روی گردشگران باز است.

درب موزه های قزوین به روی گردشگران باز است

از وبسایت وزارت بهداشت درمان آموزش پزشکی دیدن نمایید.

علیرضا خزائلی، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قزوین در گفت وگو با خبرنگاران، بیان نمود: با توجه به کاهش شیوع کرونا در استان قزوین، بعد از عید فطر کلیه موزه ها و اماکن تاریخی و توریستی شهر قزوین بازگشایی شده و در معرض بازدید علاقه مندان قرارگرفته است.

وی اضافه کرد: تمامی موزه ها و بناهای تاریخی با رعایت پروتکل بهداشتی کار خود را شروع کردند و در تاریخ 14 و 15 خرداد مصادف با رحلت امام خمینی (ره) نیز پذیرای علاقه مندان هستند، تنها موزه ای که امکان رعایت پروتکل بهداشتی در آن وجود نداشت موزه سنگ قزوین است که تا اطلاع بعدی تعطیل خواهد بود.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قزوین اظهار کرد: قلعه گردشگری حسن صباح نیز بازگشایی شده است، تنها مشکل در این خصوص محدود بودن جاده دسترسی به قلعه است، با توجه به عملیات گازرسانی در این منطقه تردد به سختی انجام می گردد، اما این قلعه نیز در تعطیلات پذیرای گردشگران خواهد بود.

خزائلی بیان نمود: مجتمع های بین راهی، هتل ها و مراکز اقامت نیز با رعایت پروتکل بهداشتی خدمات خود را مانند گذشته ارائه می دهند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 11 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: turkeyro.ir شناسه مطلب: 1216

به "درب موزه های قزوین به روی گردشگران باز است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درب موزه های قزوین به روی گردشگران باز است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید