رئیس حراست فدراسیون فوتبال: کرمانشاهی باید در کمیته اخلاق ادعاهایش را شرح بدهد، داور دربی امروز انتخاب شد

به گزارش مجله سفرنامه ترکیه، رضا تقی پور گفت: با توجه به اظهارات انجام شده توسط آقای کرمانشاهی، وی باید در کمیته اخلاق حاضر شده و توضیحاتش را ارائه بدهد.

رئیس حراست فدراسیون فوتبال: کرمانشاهی باید در کمیته اخلاق ادعاهایش را شرح بدهد، داور دربی امروز انتخاب شد

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، رضا نقی پور درباره برنامه ریزی های صورت گرفته برای دربی پایتخت در نیمه نهایی جام حذفی مطرح نمود: تدابیر لازم برای این مسابقه صورت گرفته است. با ورزشگاه آزادی هم هماهنگی های لازم در این باره صورت گرفته و فقط افرادی می توانند از دو باشگاه وارد ورزشگاه شوند که کارت مربوطه را در اختیار دارند و از ورود سایر افراد جلوگیری می گردد.

وی ادامه داد: این مسابقه به دلیل عدم حضور تماشاگر شرایط خاصی دارد و امیدواریم در نهایت شاهد بازی جذابی باشیم. از مدیران ،کادر فنی و بازیکنان دو باشگاه انتظار است در این جهت یاری نمایند تا مسابقه در ایام سوگواری به بهترین شکل برگزار گردد.

رئیس حراست فدراسیون فوتبال اضافه کرد: در این مسابقه نمایندگان کمیته اخلاق و انضباطی در ورزشگاه حضور دارند و کلیه موارد به شکل محسوس و نامحسوس رصد می گردد.

وی درباره مباحث به وجود آمده در خصوص انتخاب داور دربی گفت: انتخاب داور دربی در صلاحیت رکن داوری فدراسیون است اما پس از طرح مصاحبه یکی از داوران، با دوستان مسئول در دپارتمان داوری صحبت داشتم و معین شد اینکه داوری از قبل انتخاب شده باشد، واقعیت ندارد و امروز این گزینش صورت گرفت. در این باره چند گزینه وجود داشت و در نهایت به انتخاب داور انجامید. اینکه یکی بگوید من داور دربی بودم اصلا درست نیست چون اساسا ابلاغی صادر نشده بود.

نقی پور اضافه کرد :با توجه به اظهارات صورت گرفته توسط آقای کرمانشاهی، وی باید در کمیته اخلاق حاضر شده و توضیحاتش را ارائه بدهد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 17 مهر 1399 بروزرسانی: 17 مهر 1399 گردآورنده: turkeyro.ir شناسه مطلب: 1355

به "رئیس حراست فدراسیون فوتبال: کرمانشاهی باید در کمیته اخلاق ادعاهایش را شرح بدهد، داور دربی امروز انتخاب شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رئیس حراست فدراسیون فوتبال: کرمانشاهی باید در کمیته اخلاق ادعاهایش را شرح بدهد، داور دربی امروز انتخاب شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید