انتظاری: النصر در لیگ قهرمانان تجربه پرسپولیس را ندارد ، کار باشگاه حرفه ای نبود

به گزارش مجله سفرنامه ترکیه، مهاجم سابق پرسپولیس معتقد است که شاگردان یحیی گل محمدی می توانند النصر را در تهران شکست بدهند.

انتظاری: النصر در لیگ قهرمانان تجربه پرسپولیس را ندارد ، کار باشگاه حرفه ای نبود

سهراب انتظاری در مصاحبه با خبرنگاران، در مورد ملاقات سه شنبه شب پرسپولیس و النصر امارات در لیگ قهرمانان آسیا گفت: همواره اولین بازی در چنین تورنمنت هایی، اهمیت خاص خودش را دارد و طبیعتا هر دو تیم دوست دارند این بازی ها را با برد آغاز نمایند. پرسپولیس بدون شک در غیاب هوادارانش کار سختی دارد و این در حالی است که کیفیت زمین چمن استادیوم آزادی هم قطعا برای دو تیم ایده آل نخواهد بود.

انتظاری النصر را تیم سرسختی می داند با این حال معتقد است: النصر تیمی چغر و پرقدرت است که بازیکنان خوبی در اختیار دارد، آنها بعد از کریس رونالدو چند بازیکن با کیفیت خارجی جذب کردند و بدون شک حریف سرسختی برای پرسپولیس هستند ولی اصلا اینطور نیست که فکر کنیم پرسپولیس در قیاس با النصر تیمی ضعیف است. پرسپولیس در این سال ها هر وقت در آسیا به میدان رفت، نشان داد که برای همه تیم ها حریفی سرسخت است و من امیدوارم هستم که شاگردان یحیی گل محمدی در تهران النصر را شکست دهند.

مهاجم سابق سرخ پوشان تجربه پرسپولیس را بیش از حریف می داند: درست است که النصر تیم پرقدرتی محسوب می گردد ولی تجربه پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا بیشتر از النصر است و این امتیاز مهمی محسوب می گردد. از طرفی باید گفت که پرسپولیس از لحاظ انسجام تیمی هم شرایط خوبی دارد و بازیکنان این تیم چند سال است که کنار هم بازی می نمایند.

انتظاری درباره جذب مهاجم سوئدی آن هم در حالی که یحیی گل محمدی نسبت به این موضوع اظهار بی اطلاعی نموده بود، گفت: اگر قرار بود باشگاه چنین کاری را بدون اطلاع سرمربی انجام دهد، پس چرا خیلی راحت اجازه داد تا مهدی عبدی و عیسی آل کثیر جدا شوند؟ من معتقدم کاری که باشگاه کرد اصلا حرفه ای نبود چون بازیکن باید با نظر سرمربی جلب گردد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 27 شهریور 1402 بروزرسانی: 27 شهریور 1402 گردآورنده: turkeyro.ir شناسه مطلب: 2474

به "انتظاری: النصر در لیگ قهرمانان تجربه پرسپولیس را ندارد ، کار باشگاه حرفه ای نبود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتظاری: النصر در لیگ قهرمانان تجربه پرسپولیس را ندارد ، کار باشگاه حرفه ای نبود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید