رخ دیوانه در ونکوور کانادا به نمایش درمی آید

به گزارش مجله سفرنامه ترکیه، به گزارش خبرنگاران، فیلم سینمایی رخ دیوانه به کارگردانی ابوالحسن داوودی به عنوان یک فیلم ایرانی برای اولین بار در سالن (centennial theatre) ونکوور به نمایش درمی آید.

رخ دیوانه در ونکوور کانادا به نمایش درمی آید

از سفر با تور کانادا لذت ببرید.

برگزاری این اکران بر عهده شرکت آریا پرسیس است که پیش از رخ دیوانه، فیلم سینمایی تراژدی به کارگردانی آزیتا موگویی را در این شهر به نمایش در آورده بود.

پژمان هادوی مدیر اجرایی این شرکت که هم اکنون در کانادا به سر می برد، معتقد است که علاوه بر نمایش خود فیلم ها در سالن های بزرگ و اصلی، بخش جذابی که این نمایش ها برای مخاطبان بوجود می آورند، امکان مصاحبه با کارگردان و بازیگران است که به وسیله اسکایپ انجام می گردد و باعث بوجود آمدن فضای مثبتی برای مصاحبه بین عوامل و مخاطبان فیلم ها می گردد.

وی ادامه داد: با استمرار نمایش فیلم های مختلف ایرانی در سالن های بزرگ و اصلی نمایش فیلم در ونکوور، مخاطب غیر ایرانی هم جذب سینمای میانه ایران می گردد و می توان یک پاتوق فرهنگی جذاب بوجود آورد.

رخ دیوانه در سی و سومین جشنواره فیلم فجر توانسته بود سیمرغ بهترین فیلم، کارگردانی، جلوه های ویژه میدانی، صداگذاری و بهترین فیلم از نگاه تماشاگران را از آن خود کند.

پخش ویدیو رسانه این فیلم بر عهده هنرهای تصویری سوره است که فیلم عصر یخبندان را روانه بازار نموده است و دوران عاشقی را در نوبت پخش دارد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: turkeyro.ir شناسه مطلب: 538

به "رخ دیوانه در ونکوور کانادا به نمایش درمی آید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رخ دیوانه در ونکوور کانادا به نمایش درمی آید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید