ساخت دستگاه اتوماتیک فراوری ماسک در صنایع آذرآب اراک

به گزارش مجله سفرنامه ترکیه، سرپرست گروه جهادی شهید مسلمی شرکت صنایع آذرآب اراک گفت: دستگاه اتوماتیک فراوری ماسک در این واحد فراوریی طراحی و ساخته شد.

ساخت دستگاه اتوماتیک فراوری ماسک در صنایع آذرآب اراک

به گزارش خبرنگاران آنلاین به نقل از ایرنا، علی داوری اضافه کرد: تمامی مراحل طراحی، نقشه کشی و ساخت این دستگاه اتوماتیک از سوی کارشناسان و مهندسان شرکت صنایع آذرآب اراک صورت گرفته است.

وی ادامه داد: این دستگاه ظرفیت بالقوه ای در فراوری ماسک دارد به طوری که با کمترین نیروی کار در هر دقیقه بین 10 تا 26 عد ماسک فراوری می نماید.

سرپرست گروه جهادی شهید مسلمی شرکت صنایع آذرآب اراک بیان نمود: این گروه جهادی از زمان شیوع ویروس کرونا در استان فراوری ماسک و محلول های ضدعفونی را در دستور کار قرار داد و تمامی فراوریات این مجموعه نیز به صورت رایگان در مناطق محروم توزیع می گردد.

بیش از 260 گروه جهادی در استان مرکزی برای فراوری ماسک، الکل و مواد ضدعفونی کننده تجهیز شده اند.

رئیس مرکز اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: تا به امروز 90 هزار و 481 نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت 60 نفر در 24 ساعت گذشته، تعداد جان باختگان کرونا در کشور به پنج هزار و 710 نفر رسید.

کیانوش جهانپور درباره آخرین آمار ابتلای قطعی به ویروس کرونا و موارد فوت ناشی از آن در کشور اضافه کرد: در 24 ساعت گذشته تا ظهر (هفتم اردیبهشت) بر اساس گزارش آزمایشگاه ها و دانشگاه های علوم پزشکی هزار و 153 بیمار جدید مبتلا به کووید 19 در کشور شناسایی شد و با در نظر دریافت موارد جدید، مجموع بیماران مبتلا به کوید 19 در کشور به 90 هزار و 481 نفر رسید.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 8 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: turkeyro.ir شناسه مطلب: 1156

به "ساخت دستگاه اتوماتیک فراوری ماسک در صنایع آذرآب اراک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساخت دستگاه اتوماتیک فراوری ماسک در صنایع آذرآب اراک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید