یونیسف در پی همکاری سودمند با اتاق ایران برای ارتقای زندگی بچه ها است

به گزارش مجله سفرنامه ترکیه، نماینده یونیسف در ایران با تاکید بر اینکه دفتر یونیسف در تهران در پی همکاری در زمینه های زیادی با اتاق ایران برای ارتقای زندگی بچه ها است، گفت: فرصت های بسیار مغتنمی در همه حوزه های مرتبط با بچه ها از جمله بهداشت، آموزش، حمایت اجتماعی، تغذیه بچه ها و بهداشت آب برای همکاری دو طرف وجود دارد.

یونیسف در پی همکاری سودمند با اتاق ایران برای ارتقای زندگی بچه ها است

رابین ناندی در گفت وگو با پایگاه خبری اتاق ایران اضافه نمود: هدف اصلی ما این است که دولت جمهوری اسلامی ایران را به وسیله فعالیت هایمان از جمله به وسیله همکاری با اتاق ایران حمایت کنیم تا در این حوزه ها بتواند عملکرد ثمربخش تری داشته باشد.

او با بیان اینکه اتاق ایران مزیت نسبی بسیار خوبی در ایجاد ابتکارات مختلف دارد و ما می توانیم بیشتر از آن و بخش خصوصی درس بگیریم ادامه داد: اتاق ایران متعهد است که به وسیله ارتقا اقتصاد بتواند خدمات اجتماعی را بهبود بخشد و ما هم به ارتقا و بهبود خدمات اجتماعی متعهد هستیم و بنابراین فکر میکنم فعالیت ما و اتاق مکمل هم خواهد بود.

ناندی تاکید نمود: باید کوشش کنیم به یک روش همکاری دست پیدا کنیم که برای هر دو طرف ثمربخش باشد.

نماینده یونیسف در ایران با اشاره به اینکه بچه ها با توجه به شرایط روز در معرض خطرات جدیدی هستند که مقابله با آنها نیازمند برنامه ریزی و مطالعه است اعلام کرد: شیوع کرونا علاوه بر خطر سلامتی باعث تعطیلی بسیاری از مشاغل شده و سرعت رشد اقتصاد را کاهش داد. همینطور بهداشت، تغذیه و آموزش بچه ها دچار اختلال شد. بچه ها ماه ها نتوانستند مدرسه بروند و بچه های که در اقشار آسیب پذیر جامعه بودند به علت نداشتن امکانات آموزش از راه دور نتوانستند آموزش مناسب و ثمربخشی داشته باشند. بنابراین این اختلالات بچه ها را بیشتر از همواره در معرض خطرات مختلف قرار داد.

او ادامه داد: بحث تحریم های مالی هم اقتصاد ایران را تحت تاثیر قرار داد به گونه ای که اثرات آن را بیش از همه در زندگی بچه ها مشاهده می کنیم. در کنار همه این ها ایران کشوری است که بسیار در معرض سوانح طبیعی مانند سیل و زلزله واقع شده است. آلودگی هوا و کم آبی هم وجود دارند که خطرات زیادی را برای بچه ها و کیفیت زندگی آنها ایجاد می نمایند. برای مقابله با همه این خطرات باید با هم همکاری کنیم.

منبع: اتاق بازرگانی ایران
انتشار: 13 اسفند 1400 بروزرسانی: 13 اسفند 1400 گردآورنده: turkeyro.ir شناسه مطلب: 2159

به "یونیسف در پی همکاری سودمند با اتاق ایران برای ارتقای زندگی بچه ها است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یونیسف در پی همکاری سودمند با اتاق ایران برای ارتقای زندگی بچه ها است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید