دزد خودرو در آمل گرفتار قانون شد

به گزارش مجله سفرنامه ترکیه، خبرنگاران/مازندران فرمانده انتظامی مازندران از شناسایی و دستگیری دزد خودرو و لوازم داخلی آن در شهرستان آمل اطلاع داد.

دزد خودرو در آمل گرفتار قانون شد

به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار سیدمحمود میرفیضی در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت خودرو و اموال داخل آن در سطح شهرستان آمل، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی آن فرماندهی نهاده شد.

وی توضیح داد: با انجام اقدامات اطلاعاتی و آنالیز های همه جانبه، کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی آمل متهم را شناسایی و پس از هماهنگی های قضائی وی را در عملیاتی ضربتی حین تردد در یکی از محورهای شهر با یک خودرو سرقتی دستگیر کردند .

فرمانده انتظامی مازندران اعلام کرد: متهم در بازپرسی های به عمل آمده به 44 فقره سرقت شامل سرقت 36 فقره خودرو و 8 فقره سرقت اموال و قطعات داخلی آن اقرار کرد .

میرفیضی از کشف خودروهای سرقتی و تحویل به مال باختگان اطلاع داد و گفت: متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی گردید و تحقیقات پلیسی در این زمینه ادامه دارد .

وی به شهروندان و مالکان خودروها توصیه کرد: ضمن رعایت هشدارهای انتظامی و قراردادن اشیاء قیمتی در داخل خودرو از پارک آن در مکان های فاقد روشنایی مناسب و خلوت خودداری نمایند و در صورت هرگونه مورد مشکوک مراتب را به پلیس 110 اطلاع دهند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 13 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: turkeyro.ir شناسه مطلب: 763

به "دزد خودرو در آمل گرفتار قانون شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دزد خودرو در آمل گرفتار قانون شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید