سریع و خشمگین 9 در جشنواره کن 2021 نمایش داده خواهد شد

به گزارش مجله سفرنامه ترکیه، تیری فرمو، دبیر هنری جشنواره فیلم کن اعلام نموده فیلم سریع و خشمگین 9 با بازی وین دیزل در هفتادوچهارمین دوره جشنواره فیلم کن حضور خواهد داشت.

سریع و خشمگین 9 در جشنواره کن 2021 نمایش داده خواهد شد

همیشه از جشنواره کن در کنار جشنواره های ونیز، برلین و لوکارنو به عنوان یکی از مهم ترین جشنواره های سینمایی اروپا و دنیا یاد می گردد. رویدادهایی که هرساله بسترهای مناسبی برای کشف و دیده شدن استعدادهای جدید سینمایی فراهم می نمایند و همیشه وجه های هنری آن ها بر سایر جنبه هایشان رجحان داشته است. چندی قبل تیری فرمو، دبیر هنری جشنواره فیلم کن در گفت وگویی اعلام نموده بود سال جاری شاهد نمایش یک فیلم بلاکباستری در این رویداد خواهیم بود و الان معین شده این فیلم قسمت جدید مجموعه سریع و خشمگین است! البته سریع و خشمگین 9 در بخش مسابقه اصلی مسابقه حضور ندارد و در بخش خارج از سابقه شاهد نمایش آن خواهیم بود، اما با این وجود هم حضور چنین فیلمی در جشنواره کن عجیب است.

در روزگاری که دنیاگیری کروناویروس آسیب بسیار زیادی به چرخه ساخت و اکران فیلم های سینمایی و برگزاری پرشور و کامل رویدادهای سینمایی زده، شاید مسؤولین برگزاری جشنواره کن قصد دارند با آوردن ستارگان محبوب سریع و خشمگین جدید به این گردهمایی سینمایی توجه عموم فیلم بین ها را به کن فرانسه جلب نمایند. از میان بازیگران سرشناس سریع و خشمگین 9 می توان به وین دیزل، جان سینا، میشل رودریگز، ترسی گیبسون و شارلیز ترون اشاره نمود.

جان سینا قرار است در فیلم سریع و خشمگین 9 نقش جیکوب تورتو، برادر دومنیک (وین دیزل) و میا تورتو (جوردانا بوروستر) را ایفا نماید. طی نسخه های اخیر سری سریع و خشمگین همیشه شارلیز ترون شخصیت منفی بوده است، اما این طور که پیداست در دهمین قسمت از این مجموعه سینا رهبری تیم آدم های شرور قصه را بر عهده خواهد داشت و چند ماه قبل در برنامه امشب با اجرای جیمی فلن بیان نموده بود: فیلم سریع و خشمگین 9 چیزی شبیه به یک جمع بندی برای فیلم های قبلی خواهد بود و داستان قسمت های پیشین را به یکدیگر پیوند و به بعضی از سؤالات هواداران پاسخ می دهد و در کنار آن پرسش های جدیدی هم ایجاد می نماید.

دنیل کیسی که بیشتر برای نگارش فیلم نامه فیلم سینمایی علمی-تخیلی کین (Kin) شناخته می گردد به همراه کریس مورگان به عنوان نویسندگان نسخه جدید این مجموعه انتخاب شده اند. کریس مورگان به نوعی مغز متفکر مجموعه فیلم های سریع و خشمگین است و از سال 2006 و فیلم توکیو دریفت نویسنده اصلی تمام قسمت ها بوده است. جاستین لین هم وظیفه کارگردانی سریع و خشمگین 9 را بر عهده داشت. این فیلم برای اکران عمومی در تاریخ 4 تیرماه (25 ژوئن) برنامه ریزی شده است.

اصغر فرهادی با فیلم قهرمان به عنوان نماینده سینمای ایران در جشنواره کن 2021 حضور خواهد داشت. جشنواره سال جاری به خاطر دنیاگیری کروناویروس با کمی تأخیر نسبت به زمان معمول برگزاری اش از 15 تا 26 تیرماه برپا خواهد شد.

منبع: Hollywoodreporter

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 5 تیر 1400 بروزرسانی: 5 تیر 1400 گردآورنده: turkeyro.ir شناسه مطلب: 1851

به "سریع و خشمگین 9 در جشنواره کن 2021 نمایش داده خواهد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سریع و خشمگین 9 در جشنواره کن 2021 نمایش داده خواهد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید