سهمیه بنزین دی ماه امشب واریز می گردد

به گزارش مجله سفرنامه ترکیه، مدیر برنامه ریزی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی گفت: سهمیه بنزین دی ماه به ازای هر خودرو سواری 60 لیتر امشب ساعت 24 واریز می گردد.

سهمیه بنزین دی ماه امشب واریز می گردد

به گزارش گروه مالی خبرنگاران، شهرام رضایی در خصوص واریز سهمیه بنزین کارت سوخت خودرو ها گفت: سهمیه 60 لیتری بنزین خودرو های سواری ساعت 24 امشب واریز می گردد و از ساعت صفر یکشنبه اول دی ماه قابل استفاده است و این سهمیه مانند ماه گذشته بدون تغییر است. همچنین سهمیه خودرو های عمومی نیز مانند ماه قبل است و تغییر ننموده است. برای خودرو های وانت 300 و 400 لیتر (خودرو های دوگانه سوز و تک سوز) به میزان ماه قبل است.

وی در خصوص سهمیه بنزین خودرو های ون تاکسی، گفت: همان طور که گفته بودیم از این ماه برای خودرو های ون که به صورت تاکسی کار می نمایند، ماهانه 600 لیتر بنزین اختصاص می دهیم که با توجه به اینکه برای ماه قبل 400 لیتر به این خودرو ها اختصاص یافته بود، بنابراین در دی ماه استثنائاً تفاوت 200 لیتری ماه قبل هم واریز می گردد و سهمیه دی ماه این خودرو ها در مجموع 800 لیتر اختصاص می یابد.

مدیر برنامه ریزی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی با بیان اینکه کارت سوخت بیشتر ون های تاکسی عوض شده و کارت جدید دریافت نموده اند، گفت: خودرو های ون که شهرداری ها معرفی نموده اند، به عنوان ون تاکسی کار می نمایند، برای آن ها کارت جدید سوخت صادر نموده ایم، اما در خصوص ون های عادی، مانند گذشته سهمیه می دهیم.

رضایی تأکید کرد: تنها تفاوتی که سهمیه سوخت دی ماه دارد، فقط در خصوص خودرو های ون تاکسی است که 200 لیتر اضافه بابت ماه قبل می گیرند و 600 لیتر نیز برای دی ماه که در مجموع در این ماه استثنائاً 800 لیتر سهمیه سوخت می گیرند.

وی همچنین در خصوص سهمیه خودرو های شخصی و موتورسیکلت ها خاطرنشان کرد: به مردم تأکید می کنم سهمیه سوخت خودرو های شخصی و موتورسیکلت تا شش ماه قابل ذخیره است و سهمیه آن ها از بین نمی رود. در خصوص خودرو های عمومی بیشترا سهمیه خود را مصرف می نمایند و چیزی به عنوان ذخیره نمی ماند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 19 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: turkeyro.ir شناسه مطلب: 851

به "سهمیه بنزین دی ماه امشب واریز می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سهمیه بنزین دی ماه امشب واریز می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید