شاگردان صادقی همچنان روی نوار پیروزی

به گزارش مجله سفرنامه ترکیه، خبرنگاران/اصفهان هفته پنجم لیگ برتر والیبال بانوان ایران با برگزاری 3 ملاقات در شهرهای تهران، اصفهان و قم پیگیری شد.

شاگردان صادقی همچنان روی نوار پیروزی

در هفته پنجم لیگ برتر والیبال بانوان باشگاه های کشور امروز پنجشنبه 5 دی ماه دو تیم ذوب آهن اصفهان و شهرداری قزوین در سالن ملت اصفهان به مصاف یکدیگر رفتند.

در این ملاقات شاگردان فریبا صادقی توانستند در 3 ست متوالی با نتایج (19-25، 17-25و 9-25) به آسانی از سد قزوین گذر نمایند.

در ست اول شاهد بازی پایاپایی از دو تیم شاهد بودیم اما در ست های دوم و سوم این ذوب آهن بود که توانست مقتدرانه بازی را در دست بگیرد و تعویض های پیاپی ایراندوست هم راهکار ای برای قزوینی های جوان نشد. پس از جدال 90 دقیقه ای دو تیم این ذوب آهن بود که 3 امتیاز این ملاقات را به نام خود کرد.

ملاقات دیگر نماینده اصفهان یعنی باریج اسانس کاشان در لیگ برتر با تیم پیکان به دلیل حضور بازیکنان این تیم ها در اردوی تیم ملی تا پس از اتمام مسابقات انتخابی المپیک بانوان به تعویق افتاد.

به گزارش خبرنگاران، تیم ملی والیبال بانوان دیروز در ملاقات محبت آمیز به مصاف باریج اسانس رفت، کادر فنی تیم ملی به منظور شناسایی نقاط ضعف و قوت تیم ملی این ملاقات را در 4 ست برگزار کردند که سهم هر تیم پیروزی در 2 ست بود.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 26 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: turkeyro.ir شناسه مطلب: 874

به "شاگردان صادقی همچنان روی نوار پیروزی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شاگردان صادقی همچنان روی نوار پیروزی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید