کنایه های تندوتیز مهدی تارتار به فرهاد مجیدی

به گزارش مجله سفرنامه ترکیه، شکست ذوب آهن مقابل استقلال در حالی رقم خورد که این تیم با خلق موقعیت بیشتر و مالکیت بر توپ و میدان، زمین را ترک کرد و همین موضوع دستمایه یک سوال از فرهاد مجیدی، سرمربی استقلال در نشست خبری شد.

کنایه های تندوتیز مهدی تارتار به فرهاد مجیدی

جایی که مجیدی در پاسخ به سوال خبرنگار مبنی بر تسلط ذوب آهن بر توپ، با تقلید از ژوزه مورینیو گفت: توپ را با خودشان به اصفهان ببرند. این گفته با واکنش های مثبت و منفی زیادی در فضای مجازی همراه شد و البته مقدمه ای شد بر مصاحبه با سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن، مهدی تارتار.

تارتار در صحبت اولیه خود در خصوص بازی با استقلال می گوید: نمایش بازیکنان جوان ما واقعا قابل توجه بود و ما در سراسر بازی، کنترل خوبی بر جریان مسابقه داشتیم و موقعیت های زیاد و خطرناکی را ساختیم و کمی بدشانس و کم دقت بودیم که نتوانستیم به گل برسیم. باید در بازی های بعدی این موقعیت ها را تبدیل به گل کنیم.

او در پاسخ به سوالی پیرامون اظهارات فرهاد مجیدی گفت: من اهل کری خوانی نیستم و دوست ندارم به کسی کنایه بزنم، اما تحسین هایی که از تیم ما شد، من را امیدوار کرد که راهمان درست است. بله ما توپ را به اصفهان بردیم تا دیگر از دست ندهیم، تا دفعه بعد شاید به جای زدن به تیرک و هدر دادن فرصت ها، توپ را به تور بدوزیم.

وی اضافه نمود: برای من مهمترین چیز شخصیت هرکسی است و واقعا همواره وقتی بازی تمام شده، من رفتم با سرمربی تیم حریف دست دادم و محترمانه برخورد کردم و در صحبت هم همینطوری بوده. شخصیت سرمربی باید به تیمی که تحت راهنمایی اوست، بخورد و متاسفانه در بعضی از تیم های لیگ برتر چنین چیزی دیده نمی گردد.

سرمربی ذوب آهن در خصوص نمایش تیمش گفت: بازی های پخش مستقیم فرصت خوبی است برای اینکه خودمان را ارائه کنیم. وظیفه ما فقط امتیاز گرفتن نیست و بازی خوب هم هست. بچه های ما از این فرصت استفاده کردند، ولی بدشانس هم بودند. من فکر می کنم هرچقدر هم بدشانس باشی، اگر در فوتبال کار کنی، بالاخره این کار به نتیجه می رسد و چند هفته صدرنشینی یا پایین جدول بودن مهم نیست.

مهدی تارتار در خصوص شکست تیمش گفت: برای بازی مقابل تیم هایی که فقط نتیجه می خواهند، باید باتجربه تر باشیم و بازی دیروز و غفلتی که منجر به از دست رفتن سه امتیاز شد، از همان تجربه هاست که باید به صورت واقعی برایمان اتفاق می افتاد.

او با اشاره به آینده تیمش گفت: ذوب آهن برند بزرگی در فوتبال ایران است و تیم هایی داشته که بار ها در تهران جلوی تیم های خوب نتایج عالی گرفتند. آن تیم ها محصول صبر و پروژه ای بودند که در این باشگاه اجرا شد. امیدوارم وقتی کارم در اینجا تمام می گردد، یک چنین تیمی از خودم باقی گذاشته باشم. تیمی که خیلی از بازیکنانش بتوانند ستاره های آینده فوتبال ایران باشند.

سرمربی ذوب آهن در خصوص اینکه نقل قول مجیدی، از ژوزه مورینیو بوده، گفت: خیلی خوب است که مربیان ما سرمربیان بزرگ و نقل قول های آن ها را می شناسند، اما شاید یک نکته را از یاد برده باشند. مورینیو اگر حالا حرفی می زند، پشتوانه قهرمانی اروپا با پورتو و اینتر را دارد. سال ها با چلسی و رئال مادرید قهرمان شده و اینطور نیست که بعد از چند هفته صدرنشینی بیاید صحبت کند. البته برای من همواره احترام گذاشتن به حریف در اولویت بوده و ترجیح می دهم که طرفداران تیمم را با نمایش خوب در زمین راضی نگه دارم و مسائل تیمم را با اظهارنظر مخفی نگه ندارم.

ورزش سه

منبع: فرارو
انتشار: 11 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 11 اردیبهشت 1401 گردآورنده: turkeyro.ir شناسه مطلب: 2211

به "کنایه های تندوتیز مهدی تارتار به فرهاد مجیدی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کنایه های تندوتیز مهدی تارتار به فرهاد مجیدی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید