آغاز ثبت نام رالی تور گردشگری تهران، متین آباد

به گزارش مجله سفرنامه ترکیه، رالی تور گردشگری تهران از روز پنجشنبه، 27 مهرماه، به مدت دو روز در مسیر تهران- متین آباد ، برگزار می گردد. این تور تفریحی، گردشگری و خانوادگی که سال جاری شعار ما با طبیعتیم را انتخاب نموده، در سه گروه همگانی، پیشرفته و کلاسیک آغاز می گردد.

آغاز ثبت نام رالی تور گردشگری تهران، متین آباد

به گفته روابط عمومی کانون جهانگردی و اتومبیل رانی، تور رالی تهران-متین آباد از محل بازار بزرگ ایران (مجموعه ایران مال تهران) آغاز می گردد.

برای برگزاری بهتر این رویداد و پیشگیری ار خطرات احتمالی، شرکت نمایندگان رالی تور گردشگری، تفریحی و خانوادگی باید در جلسه توجیهی که یک روز قبل از آغاز تور، برگزار می گردد، شرکت نمایند. در این جلسه شرکت نمایندگان با اصول و روش های نقشه خوانی، مسیریابی، ثبت امتیاز در ایستگاه های کنترل، مهارت های رانندگی ایمن، نشان ها و نمادهای نقشه و … آشنا خواهند شد.

محل اقامت شرکت نمایندگان این رویداد، کمپ کویری متین آباد در استان اصفهان است. بعلاوه روز دوم رالی هم از همین کمپ کویری آغاز می گردد.

برای انتخاب بهترین شرکت نماینده در رالی تور گردشگری، رعایت اصول رانندگی، احترام به قوانین و مقررات هدایت و رانندگی، تعداد امتیاز های منفی، مهارت در نقشه خوانی و مسیریابی و عملکرد شرکت نمایندگان در موقعیت های مختلف در نظر گرفته می گردد.

این رالی یک رویداد گردشگری بوده و علاقمندان می توانند تا 20 مهرماه به پایگاه اطلاع رسانی کانون جهانگردی و اتومبیل رانی مراجعه نمایند.

منبع: علی بابا
انتشار: 24 مهر 1403 بروزرسانی: 24 مهر 1403 گردآورنده: turkeyro.ir شناسه مطلب: 2521

به "آغاز ثبت نام رالی تور گردشگری تهران، متین آباد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آغاز ثبت نام رالی تور گردشگری تهران، متین آباد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید