فن خال مربی بدنساز منچستریونایتد را کنار گذاشت

به گزارش مجله سفرنامه ترکیه، خبرنگاران: در پی ثبت نتایج ضعیف در کارنامه شیاطین سرخ در هفته های نخست فصل جدید لیگ برتر انگلیس، فن خال، مربی بدنساز این تیم را کنار گذاشت.

فن خال مربی بدنساز منچستریونایتد را کنار گذاشت

برای دیدن بریتانیای کبیر با تور انگلیس همراه باشید.

به گزارش خبرنگاران، به دنبال انتقاداتی که از ناآمادگی جسمانی بازیکنان منچستریونایتد در بازی های این تیم در پنج هفته سپری شده از لیگ برتر انجام شده، لوئیز فن خال، سرمربی هلندی شیاطین سرخ اولین شوک را برای تغییر وضعیت فعلی تیمش وارد کرد زمانی که تونی اشترودویک، مربی بدنساز تیم را از کادر فنی تیم اصلی کنار گذاشت و به جای او یوس فن دیک را روی کار آورد.

شمار بالای بازیکنان مصدوم منچستریونایتد در تمرینات این تیم و همچنین ناآمادگی جسمانی آنها در بازی های اخیر به خصوص در خانه لسترسیتی که بازی 3 بر یک برده را 5 بر 3 باختند، کاسه صبر فن خال را خاتمه لبریز کرد تا مربی بدنساز تیم را که سابقه کاری طولانی در اولدترافورد دارد (از سال 2007) از جمع دستیاران خود کنار بگذارد.

فن خال روز گذشته (آدینه) فاش کرد که 9 بازیکن خود را برای بازی امشب تیمش برابر وستهام در اختیار نخواهد داشت و اعتراف کرد که وضعیت فعلی منچستریونایتد بدترین وضعیتی است که تا کنون در دوران مربیگری خود تجربه نموده است.

پیامد نارضایتی سرمربی پیشین تیم ملی هلند از وضعیت موجود به برکناری مسئول اصلی آمادگی جسمانی بازیکنان، استرودویک منجر شده و از این پس این مسئولیت برعهده فن دیک، بدنسازی که همکاری اش با فن خال سابقه ای طولانی دارد خواهد بود. استرودویک 42 ساله هم از پس از به عنوان مربی بدنساز تیم جوانان باشگاه به فعالیت خود ادامه می دهد.

منبع: تسنیم
انتشار: 9 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: turkeyro.ir شناسه مطلب: 754

به "فن خال مربی بدنساز منچستریونایتد را کنار گذاشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فن خال مربی بدنساز منچستریونایتد را کنار گذاشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید