فیلم های جذابی که در سال 2019 نادیده گرفته شدند

به گزارش مجله سفرنامه ترکیه، ورایتی فهرست فیلم های خوبی که در سال 2019 منتشر و نادیده گرفته شده اند را منتشر کرد.

فیلم های جذابی که در سال 2019 نادیده گرفته شدند

به گزارش خبرنگار ، حتی با وجود رقبای سرسخت از دیزنی - استودیویی که با فیلم های انتقام جویان: خاتمه بازی، شیرشاه، داستان اسباب بازی 4، جنگ ستارگان:خیزش اسکای واکر و چند فیلم دیگر در صدر تولیدات فیلم در سال 2019 بود- تعدادی از فیلم ها با بودجه متوسط، توانستند مخاطبانی که می خواستند را پیدا نمایند.

دو فیلم سینمایی شیادان و چاقوکش توانستند فروشی بیشتر از 100 میلیون دلار را رقم بزنند که اتفاقی نادر برای فیلم هایی که هویت قبلی نداشته اند، محسوب می گردد. فیلم سینمایی انگل که توسط بونگ جون هو کارگردانی شده، با فروشی بیش از 20 میلیون دلار به عنوان پرفروش ترین فیلم خارجی زبان سال محسوب می گردد. هریت فیلمی در ژانر بیوگرافی است که 43 میلیون دلار فروش نموده است. ملکه و اسلیم هم که داستان برخورد یک زوج سیاهپوست با یک پلیس نژاد پرست را می گوید، بیش از 40 میلیون دلار فروخت.

اما با وجود چنین داستان های پیروزی، هنوز هم فیلم هایی هستند که نادیده گرفته می شوند؛ چرا که خیلی از منتشرنمایندگان مستقل در کوشش هستند که با شرکت هایی مثل نتفلیکس و فرانچایز های سینمایی از استودیو های مهم رقابت نمایند. در ادامه فیلم های خوبی را که در سال گذشته میلادی نادیده گرفته شدند، مشاهده می کنید.

سال 2019 ثابت کرد که فیلمسازان توجهی ویژه به فیلم های موزیکال و مربوط به موسیقی داشتند. مثل فیلم دیروز و راکتمن؛ اما نور کورننده از همه بهتر بود. این فیلم نزدیک به 15 میلیون دلار فروخت که شاید باید آن را شکست خورده تلقی کنیم؛ اما به اعتقاد منتقد ورایتی، این فیلم شایسته بهتر از این ها بوده است.

زمانی که صحبت از فیلم های موزیکال می گردد، نام فیلم رز وحشی هم به میان می آید. در خلاصه داستان آن آمده است: رز که یک زندگی یکنواخت و معمولی دارد، تصمیم می گیرد تا به یک ستاره موسیقی کانتری تبدیل گردد. او آرزو دارد تا در کشورش محبوب گردد، اما باید از موانع سختی عبور کند.

این فیلم که در ژانر درام داستان خانواده را در فلوریدا روایت می نماید، از جشنواره های متعددی جایزه دریافت کرد و بازی تیلور راسل در آن بسیار تحسین شد؛ اما زمانی که در سینما ها اکران شد بین فیلم های دیگر نادیده گرفته شد و فروش کمی داشت.

فیلم سینمایی لانگ شات از آن دسته فیلم های کمدی رمانتیک است که هالیوود دیگر از آن ها نخواهد ساخت. این فیلم روی داستان وزیر امور خارجه آمریکا با بازی شارلیز ترون تمرکز دارد که تصمیم می گیرد، برای ریاست جمهوری این کشور نامزد گردد.

اما تامپسون، نقش یک مجری برنامه گفت وگو محور تلویزیونی را دارد و بعد از آنکه می فهمد، شبکه ای که برای آن ها کار می نماید تصمیم گرفته به دلیل کاهش بازدید ها او را اخراج کند، تصمیم گرفت که کار خود را احیا کند. این فیلم در جشنواره ساندنس به آمازون فروخته شد، اما نتوانست در نمایش های تئاتری پیروز گردد. منتقد ورایتی می گوید با یک منتشر نماینده دیگر فروش این فیلم بیشتر از این می شد.

این فیلم توسط آنتونی ماراس کارگردانی شده و در خصوص یک حمله ترورسیتی در تاج محل هند است که در سال 2008 اتفاق افتاده بود. این فیلم می توانست یک سریال کوتاه باشد؛ چرا که ساخت یک فیلم 2 ساعته با این موضوع یک ریسک بزرگ است که تاوانش را هم داد.

جیمی بل هیچ موقع به اندازه این فیلم خوب نبوده است. او در فیلم پوست که از یک مستند اقتباس شده، نقش فردی را دارد که تصمیم گرفته از گروه های برترپنداری سفید پوست ها جدا گردد.

کیرا نایتلی در سال های بازیگری حرفه ای اش در فیلم های مستقل زیادی بازی نموده است و سال جاری یک فیلم دیگر به آن اضافه شد. در اسرار رسمی نایتلی در نقش یک افشاگر واقعی بریتانیایی به نام کاترین گان نقش آفرینی می نماید که اطلاعات مخفی را در خصوص آغاز حمله به عراق در سال 2003 افشا می نماید. این فیلم به کارگردانی گگوین هود ساخته شده و نایتلی در مرکز این داستان حضور دارد .

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 4 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: turkeyro.ir شناسه مطلب: 896

به "فیلم های جذابی که در سال 2019 نادیده گرفته شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فیلم های جذابی که در سال 2019 نادیده گرفته شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید