قرار تاج و ویلموتس؛ مذاکره برای فسخ؟

به گزارش مجله سفرنامه ترکیه، ویلموتس می خواهد خیالش نسبت به دریافتی های بعدی راحت گردد و تاج نیز می خواهد پیش شرط هایش برای ادامه همکاری به اضافه حضور پررنگ سرمربی تیم ملی در تهران (بخوانید پروازی نبودن) از جانب سرمربی بلژیکی رعایت گردد.

قرار تاج و ویلموتس؛ مذاکره برای فسخ؟

در روزهایی که بحث بر سر فوتبال باشگاهی داغ است، آتش زیرخاکستر تیم ملی همچنان روشن مانده و چه بسا اتفاقاتی طی امروز و فردا بیفتد که همه اخبار را تحت الشعاع قرار دهد. هر اتفاقی که برای نیمکت تیم ملی بیفتد خبر آن می تواند تا چند روز اخبار مربوط به تیم ملی را در حوزه ورزش و چه بسا در سایر حوزه ها داغ تر از هر خبر دیگری نگه دارد.

جلسه تاج و ویلموتس؛ احتمالا امروز اما نه در بلژیک

طبق گفته های علوی، سخنگوی فدراسیون فوتبال مقرر شده بود تاج و ویلموتس برای مذاکرات درخصوص ادامه همکاری سرمربی بلژیکی با یکدیگر جلسه ای را برگزار نمایند. علوی در برنامه فوتبال برتر خاطرنشان کرد این جلسه قبل از برگزاری مراسم بهترین های آسیا که قرار است دوشنبه در هنگ کنگ برگزار گردد، بین رئیس فدراسیون و سرمربی تیم ملی انجام گردد. به همین دلیل قرار است تاج یکشنبه و یک روز قبل از برگزاری مراسم بهترین های سال آسیا در جلسه هیات رئیسه کنفدراسیون فوتبال شرکت کند و بر همین اساس فقط امروز برای برگزاری این جلسه باقی می ماند اما مکان برگزاری همچنان در هاله ای از ابهام قرار گرفته است. طبق شنیده ها اگر این ملاقات تحت هر شرایطی در تهران برگزار نگردد، در یکی از کشورهای همسایه انجام خواهد شد و تاج برای ادامه مذاکرات به بلژیک نخواهد رفت.

مذاکرات پیاپی تا همین دیروز

مباحث ارتباطی و مذاکرات طرفین همچنان در جریان است. جالب است بدانید تا همین دیروز (روز آدینه) مکاتبات ویلموتس با فدراسیون ادامه داشته و مباحث مختلف با موضوع رایزنی بر سر خواسته های هر دو طرف اجرا شده است. این مذاکرات در هفته جاری به جمع بندی رسیده و تصمیم گیری نهایی درخصوص سرنوشت ویلموتس با تیم ملی براساس تاکیدات فدراسیون و برنامه هایی که برمبنای قرارداد وی مدنظر دارد، معین خواهد شد.

نکته مغفول مانده از مفاد قرارداد راهبری تیم های پایه

در حال حاضر نکته ای که از قرارداد ویلموتس با فدراسیون فوتبال مغفول مانده می توان به بحث راهبری و سرپرستی سرمربی تیم ملی بزرگسالان درخصوص سایر تیم های ملی (رده های سنی) اشاره نمود. ویلموتس برخلاف کی روش در این خصوص خیلی امیدوارنماینده نشان داد و به محض شروع کارش در ایران، جلسه ای را برای سرمربیان تیم های پایه برگزار و ضمن تاکید بر همسان سازی تاکتیکی تیم های ملی، حمایت خود از این تیم ها را به نوعی خاطرنشان کرد.

وی حتی بعد از 20 سال ملاقات مهم بین تیم های ملی بزرگسالان و امید را برنامه ریزی کرد تا به این ترتیب امیدها را هم زیر نظر بگیرد. حالا اما این موضوع که اتفاقا در راس قرارداد ویلموتس به صورت پررنگ به آن اشاره شده از سوی کادرفنی تیم ملی مورد بی توجهی قرار گرفته و رفته رفته این عدم توجه مشهود شده تا جایی که قرار است در جلسه پیش روی وی با تاج، فدراسیون نسبت به این موضوع تاکیدات ویژه ای داشته باشد و اتفاقا نسبت به تعهد به تیم های ملی رده های سنی به خصوص تیم امید توسط ویلموتس اهمیت این موضوع را به وی هشدار دهد.

پیش شرط مهم برای تیم امید

امیدها قرار است از دی ماه سال جاری در جریان رقابت های انتخابی المپیک 2020 توکیو در تایلند به میدان بروند. بر همین اساس یکی از پیش شرط های ادامه همکاری با ویلموتس، همکاری و همراهی وی با تیم امید در مسابقات مذکور و سپس حمایت و توجه او از سایر تیم های رده های سنی در اردوها و مسابقات بعدی یاد شده و تاج نسبت به این موضوع تاکید ویژه ای خواهد داشت.

فسخ با کمترین ضرر

ویلموتس می خواهد خیالش نسبت به دریافتی های بعدی راحت گردد و تاج نیز می خواهد پیش شرط هایش برای ادامه همکاری به اضافه حضور پررنگ سرمربی تیم ملی در تهران (بخوانید پروازی نبودن) از جانب سرمربی بلژیکی رعایت گردد. به همین دلیل نیز مفادی در قرارداد وجود دارد که اگر به هر دلیلی طرفین برای ادامه همکاری به توافق نرسند، این قرارداد با کمترین ضرر و زیان اقتصادی به سود فدراسیون فوتبال فسخ خواهد شد.

منبع: عصر ایران
انتشار: 26 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: turkeyro.ir شناسه مطلب: 787

به "قرار تاج و ویلموتس؛ مذاکره برای فسخ؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قرار تاج و ویلموتس؛ مذاکره برای فسخ؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید