قسمت چهارم سری بازی های Shenmue ساخته نخواهد شد

به گزارش مجله سفرنامه ترکیه، کارگردان مجموعه شنمو (Shenmue) به نام یو سوزوکی (Yu Suzuki) گفت که هیچ برنامه ای برای ساخت شماره 4 این مجموعه ندارد. با این حال او ذکر کرد که اگر قرار است شماره 4 ساخته شود، برای بازیکنان تازه بیشتر در دسترس خواهد بود.

قسمت چهارم سری بازی های Shenmue ساخته نخواهد شد

سوزوکی در مصاحبه اخیر خود در مورد موارد بسیار صحبت کرد. از انیمه تازه که بر اساس انیمه شنمو ساخته شده تا شماره 3 این مجموعه در این مصاحبه مطرح شدند. او گفت که شنمو 3 در اصل برای طرفداران ساخته شده است. به همین دلیل تمرکز اصلی سازنده روی مواردی بوده که این افراد از بازی می خواستند. به همین دلیل هم بوده که شنمو 3 در اصل یک کیک استارتر (Kick Starter) بود. کیک استارتر به این معنا است که ایده یک بازی یا پروژه مطرح شده و سپس افراد به حساب سازندگان پول واریز می کنند. پس از اینکه این پول به حد لازم رسید، پروژه شروع خواهد شد.

سوزوکی گفت که به دلیل اینکه شنمو 3 برای طرفداران ساخته شده است، از عملکرد آن راضی است. به دلیل اینکه افرادی که در گذشته این بازی ها را تجربه کرده بودند، از شماره 3 نیز لذت بردند. با اینحال مشکل اینجاست که به دلیل اینکه تمرکز شماره 3 روی طرفداران بود، افرادی که برای اولین بار این مجموعه را تجربه می کردند، از آن لذت نبردند. در اصل شما برای بسیاری از موارد نیازمند اطلاعات قبلی بودند که در عناوین قبلی وجود داشت.

همچنین اینکه سوزوکی گفت نقشه خاصی برای ساخت شماره 4 ندارد. با اینحال برای ساخت آن بسیار مشتاق است. البته او در گذشته نیز گفته بود که باور دارد شنمو 4 ساخته خواهد شد. اینکه در چه زمانی اتفاق خواهد افتاد نامشخص است. او گفت که به طور کلی توجه زیادی به طرفداران می کند. با اینحال به دلیل شرایط کمپانی سازنده، باید به فکر فروش نیز باشد. به همین دلیل قطعاً در شماره 4 این بازی را برای تازه کارها بهتر خواهد کرد.

نکته جالب اینجاست که در یک پیام داخل بازی نوشته شده که تا زمانی که طرفداران شنمو خواهان دیدن یک عنوان تازه باشند، شماره تازه این بازی ساخته خواهد شد. شنمو 3 در سال 2019 برای پلی استیشن 4 و کامپیوتر عرضه شد. این بازی شروع خوبی نداشته و فروش زیادی نکرد. به همین دلیل نتوانست توجه دنیای گیمینگ را به خود جلب کند. مجموعه شنمو در سبک نقش آفرینی بوده و طرفداران زیادی دارد. با اینحال شماره 3 تنها حمایت طرفداران را دریافت کرد و مشکل هم همینجا بود.

حال با توجه به عملکرد شنمو 3 سازنده باید استراتژی تازهی را برای آینده این عناوین در نظر بگیرد. با اینحال قطعاً با ساخت شماره 4 طرفداران این بازی از آن استقبال خواهند کرد.

منبع: VideoGamesChronicle.com

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 4 تیر 1401 بروزرسانی: 4 تیر 1401 گردآورنده: turkeyro.ir شناسه مطلب: 2257

به "قسمت چهارم سری بازی های Shenmue ساخته نخواهد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قسمت چهارم سری بازی های Shenmue ساخته نخواهد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید