لحظه رسمی و ساعت تحویل سال 1403

به گزارش مجله سفرنامه ترکیه، لحظه تحویل سال 1403 به همراه ساعت و زمان تحویل سال 1403 در ادامه از نظر خوانندگان محترم خبرنگاران می گذرد.

لحظه رسمی و ساعت تحویل سال 1403

خبرنگاران | لحظه تحویل سال 1403 اعلام شد. نوروز نخستین روز سال خورشیدی ایرانی برابر با یکم فروردین ماه، جشن شروع سال نوی ایرانی و یکی از کهن ترین جشن های به جا مانده از دوران ایران باستان است.

به گزارش خبرنگاران؛ عید نوروز عظیمترین جشن ملی ایرانیان است و محدود به مرز های جغرافیایی کشورایران نیست و گسترۀ آن به پهنای مرز های فرهنگ ایرانی است. به غیر از کشور های اطراف همچون تاجیکستان، افغانستان و ... عید نوروز توسط فرزندان ایران زمین در سراسر گیتی پاس داشته می گردد.

نوروز باستانی یادگار نیک گذشتگان ماست که پیغام آور دوستی، عشق و محبت است. نوروز ایرانی درآمیخته با لطافت وخرمی طبیعت و فرصتی کم نظیر برای ورود به مرحله ای نیکوتر و برتر از عمر آدمی است. بدون تردید دمیدن روح تازگی بهار در میان درختان تنومند و کهنسال و پایدار بسیار زیبا و دلنشین است.

نماد سال 1403 چه حیوانی است؟

حتما تا به امروز دیده اید و شنیده اید که هر سال را به یک حیوانی نسبت می دهند و با توجه به خصوصیات حیوان سال ها، خصوصیات و طالع بینی متولدین سال های مختلف را با توجه به حیوان سال تولدشان ارائه می دهند. با این حال سال 1402 نیز سال اژدها است.

اژد ها سرشار از نیرو و شور نشاط زندگی است و تا هنگامی که جان در بدن دارد، از پستی، ناجوانمردی، دورویی و شایعه پردازی فاصله می گیرد و در وجود او نشانی از حیله گری و دسیسه پردازی یافت نمی گردد، با این حال، او به بی آلایشی و معصومیت خوک نیست، افزون بر این، به سادگی فریب می خورد، ولی در عین حال، شهامت پذیرش اشتباه و اعتراف به آن را دارد.

اژد ها غالباً خود را در بدترین شرایط و موقعیت ها قرار می دهد. او آرمان خواه و کمال گرا به معنی واقعی است، به همین علت همیشه طالب بهترین هاست. توقع او از خود و دیگران بیش از حد معقول است. وی از دیگران انتظار زیادی دارد وی در برابر، انتظارات دیگران را تا حد امکان بر آورده می نماید.

اژد ها بد خلق، سرکش، لجوج، سرسخت و حاضر جواب است و اغلب بی اندیشه سخن می گوید. اما به رغم این ویژگی ها، سخنان و پند های او بسیار با ارزش است. مردم به گفته های او گوش فرا می دهند و در حقیقت نفودش بر آنان غیر قابل انکار است.

اژد ها موجودی مغرور، پر شور و عجول است که به سادگی عنان اختیار از کفش رها می گردد. او با استعداد، با هوش، با اراده و بخشنده است و از عهده انجام هر کاری به خوبی بر می آید و تا لحظه مرگ هرگز محتاج دیگران نخواهد شد.

اژد ها در تمام عرصه های هنری، مذهبی، نظامی. پزشکی، یا سیاسی می درخشد و کامیاب می گردد. اژد ها می تواند خود را وقف اهداف و کار های با ارزش و عظیم کند. این اهداف هر چه که باشد ـ او می تواند انتها کار را بسنجد/ محتمل است استعداد و توانایی اژد ها در راه های نادرست به کار افتد و در اعمال خلاف نیز سر آمد دیگران گردد.

اژد ها محبوب خاص وعام است، اما خود کمتر به کسی دل می بندد؛ و هرگز در گیر ماجرا های عاشقانه نمی گردد و طعم تلخ ناکامی را نمی چشد، بلکه اوست که همیشه دیگران را ناکام می گذارد، طوری که اغلب زنان متولد این سال خاطر خواه ها و خوستگران زیادی دارند.

متولدان سال اژد ها در اوان جوانی ازدواج نمی نمایند و حتی بعضی از آنان تا آخر عمر مجرد می مانند، چرا که تنهایی و انزوا طلبی را دوست دارند. حتی می توان گفت از تنها بودن لذت می برند.

اژد ها در دوران کودکی ممکن است به مسائل مختصری دچار گردد که سبب ساز آن، انتظار بیش از حد او از اطرافیانش است، ولی روحیه هنری اژد ها در دوران دوم زندگیش باعث ایجاد مسائلی می گردد.

با این که رجحان و غرور اژد ها نسبت به اطرافیانش کاملا محسوس است، گاهی احساس می نماید که دیگران درکش نکرده، به گوهر وجودش پی نبرده اید حال آنکه دیگران همیشه تحسینش می نمایند.

هر چقدر ناراحتی های اژد ها در زندگی ناچیز است به همان اندازه موفقیت هایش عظیم می باشد.

هر چه اژد ها سخت گیر تر و پر توقع تر باشد، به همان نسبت ناخرسندتر است، در هر صورت، اژد ها موجودی شاد و خرسند است و این روحیه در دوره کهن سالی، موفقیت او را در رسیدن به اهدافش تضمین می نماید.

اژد ها نماد بخت و اقبال است و در طالع بینی، بهترین نماد برای زندگی، رشد و ترقی به شمار می رود. برای مردم خاور دور اژد ها نشانه تندرستی، عظیمواری، نجابت، هماهنگی و طول عمر است.

با این وصف، از روی دیگر سکه غافل نشوید. اگر چه خیر و برکت اژد ها از سایر نماد ها بیشتر است، اما نباید فراموش کرد که هر چیزی ممکن است نوعی نیرنگ و فریب باشد، اما چه توان کرد، اژد های افسانه ای شما را مجبور می نماید که به او اطمینان و اعتماد کامل پیدا کنید.

او همیشه در اوج است و می درخشد، اما درخشش او کاملا سطحی است. او خودش هم واقعا نمی داند چگونه چشم ها را خیره می نماید و این نشان می دهد که قدرت او غیر واقعی است.

مشاهیر متولد سال اژد ها

عیسی مسیح (ع)، برنارد، راشل و ماری پیکفورد، سالوادوردالی، زیگموند فروید، روستاند، ادوارد هیث، هارولد ویلسون و ژاندارک، ژان ژاک روسو، بارباراکارتلند، برنارد شاو، دانتون، مارشال تیتو، سنت برنادت، ناپلئون سوم و مارشال پتن

منبع: فرادید
انتشار: 25 بهمن 1399 بروزرسانی: 25 بهمن 1399 گردآورنده: turkeyro.ir شناسه مطلب: 1610

به "لحظه رسمی و ساعت تحویل سال 1403" امتیاز دهید

20 کاربر به "لحظه رسمی و ساعت تحویل سال 1403" امتیاز داده اند | 2.9 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لحظه رسمی و ساعت تحویل سال 1403"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید