لستر 0 - 1 چلسی؛ صعود سخت تیم آماده لمپارد

به گزارش مجله سفرنامه ترکیه، چلسی در دیداری سخت در جام حذفی با یک گل لسترسیتی را مغلوب کرد.

لستر 0 - 1 چلسی؛ صعود سخت تیم آماده لمپارد

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، چلسی که در هفته های اخیر و بعد از از سرگیری دوباره مسابقات فرایند خوبی را طی نموده، امشب نیز در مرحله یک چهارم جام حذفی با تک گل راس بارکلی برابر لسترسیتی به فزونی دست یافت تا راهی جمع چهار تیم برتر گردد.

در دقایق ابتدایی اتفاق خاصی روی دروازه ها رخ نداد و اولین فرصت در دقیقه 19 برای لستر ایجاد شد، اما ضربه تیلمانس روی پاس گیلمور از گوشه محوطه به زیبایی توسط کابایرو مهار شد.

در اواسط نیمه اول و روی ارسال چیلول از یک موقعیت ایستگاهی، ایوانز می توانست دروازه چلسی را باز کند، اما ضربه سر او با فاصله کمی از کنار دروازه به بیرون رفت.

در دقیقه 31 و روی پاس عرضی میسون مونت، کریستن پولیسیچ در محوطه تا آستانه باز کردن دروازه لستر پیش رفت، اما ضربه محکم او با واکنش فوق العاده کسپر اشمایکل همراه شد.

در لحطات پایانی نیمه اول جیمی واردی با گذر از سد رودریگر صاحب موقعیت شد، اما ضربه زمینی او از کنار دروازه به بیرون رفت تا نیمه نخست با تساوی بدون گل به اتمام برسد.

در همان اوایل نیمه دوم و روی همکاری پولیسیچ و تامی آبراهام چلسی می توانست به گل برسد، اما خروج به موقع اشماکیل مانع رخ دادن این اتفاق شد.

اما فشار چلسی در نیمه دوم بالاخره جواب داد و این تیم در دقیقه 63 به گل اول دست یافت. روی ارسال دقیق ویلیان، این راس بارکلی بود که با یک ضربه زمینی و دقیق به گوشه دروازه پیروز شد تیمش را پیش اندازد.

در دقیقه 70 و روی همکاری خوب بارنز و جیمی واردی لستر صاحب موقعیت برای جبران شد، اما حضور به موقع کورت زوما دروازه چلسی را نجات داد. دقایقی بعد چیلول با حرکتی انفرادی قصد داشت دروازه چلسی را باز کند، اما ضربه او تحت فشار مدافعان حریف محکم نبود و در اختیار کابایرو نهاده شد.

در دقیقه 84 و روی ارسال آلبرایتون لسترسیتی تا آستانه زدن گل تساوی پیش رفت، اما ضربه سر سویونچو در حالیکه از کابایرو نیز گذشته بود به آسپلیکوئتا برخورد کرد و وارد دروازه نشد.

در دقیقه 90 و در یک موقعیت مسلم گلزنی روی ضدحمله چلسی، بارکلی با آبراهام همکاری کردند، اما اشمایکل با یک مهار فوق العاده دروازه لستر را در مقابل ضربه محکم راس بارکلی نجات داد. در لحظات پایانی ضربه زیبای اندیدی با اختلاف کمی از کنار دروازه چلسی به بیرون رفت و در نهایت چلسی با همان یک گل لستر را مغلوب کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 4 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: turkeyro.ir شناسه مطلب: 1265

به "لستر 0 - 1 چلسی؛ صعود سخت تیم آماده لمپارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لستر 0 - 1 چلسی؛ صعود سخت تیم آماده لمپارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید