مددی: حجازی زیر بار حرف زور نمی رفت، شایعه اختلاف من و خلیل زاده صحت ندارد

به گزارش مجله سفرنامه ترکیه، مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: بارزترین ویژگی ناصر حاجی این بود که زیر بار حرف زور نمی رفت.

مددی: حجازی زیر بار حرف زور نمی رفت، شایعه اختلاف من و خلیل زاده صحت ندارد

به گزارش خبرنگاران، احمد مددی در حاشیه مراسم جایزه ناصر حجازی اظهار کرد: ناصر حجازی و منصور پورحیدری اسطوره های تکرار نشدنی باشگاه استقلال هستند و ما هم باید منش، روش و رفتار خودمان را با این دو اسطور منطبق کنیم. بارزترین ویژگی حجازی این است که مردی تکرار نشدنی بود و زیر بار حرف زور نمی رفت. او در بیان اظهار نظرهایش رک بود و بر آن چیزی که درست و حق بود، تاکید می کرد. از این جهت این منش ناصر حجازی باید مورد توجه قرار بگیرد و همه طرفداران عظیم و فهیم استقلال باید این شماره یک بودن حجازی را الگو قرار دهند.

او ادامه داد: بازی های او را در قالب ویدیو دیده ام و سیوهای دیدنی از خود به نمایش می گذاشت و واکنش هایش در ذهن طرفداران استقلال است. من هنوز در تعجبم که حجازی چطور دروازبان شماره دو آسیا شد و شاید نفوذ سعودی ها در آسیا باعث شد تا محمد الدعایه دروازبان اول و حجازی دروازبان دوم گردد. از نظر من و همه طرفداران استقلال او دروازبان شماره یک ایران و آسیا است.

مدیرعامل استقلال درباره جلسه امروز مدیران استقلال گفت: جلسه خوبی بود و تصمیمات خیلی خوبی گرفته شد. صدور مجوز حرفه ای باشگاه کوشش چندین ماهه باشگاه است و ما تمام اسناد را فرستادیم و امیدواریم طی چند روز آینده این مجوز حرفه ای به صورت انتها یافته به ما اعلام گردد.

او در مورد بندهای تصویب شده ای که منجر به انتخابش به عنوان مدیرعامل باشگاه شد، گفت: ما طبق اساسنامه باشگاه حرکت می کنیم و کارم را انجام می دهم.

مدیرعامل باشگاه استقلال درباره شایعاتی در ارتباط با اختلاف او و خلیل زاده اظهار داشت: این مساله کاملا نادرست است.

او در رابطه با فرشید اسماعیلی گفت: فردا جلسه انضباطی او با حضور اعضای کمیته انضباطی در محل باشگاه برگزار می گردد و او دفاعیاتش را ارائه می دهد و رای انضباطی اعلام می گردد. فرشید اسماعیلی مثل پسر من می ماند اما او یک رفتار انضباطی از خودش نشان داده است و در هر خانواده ای رفتار انضباطی باید آنالیز گردد.

مددی افزود: من فقط خواهشم از طرفداران این است که شکیبا باشند و ان شاءالله شرایط تیم بهتر می گردد. بحث های فنی را باید از سرمربی بپرسید اما آن چیزی که تعیین است نتایجی که فکری تا این لحظه گرفته است نتایج بدی نبوده است و طرفداران باید شکیبای نمایند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 10 بهمن 1399 بروزرسانی: 10 بهمن 1399 گردآورنده: turkeyro.ir شناسه مطلب: 1583

به "مددی: حجازی زیر بار حرف زور نمی رفت، شایعه اختلاف من و خلیل زاده صحت ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مددی: حجازی زیر بار حرف زور نمی رفت، شایعه اختلاف من و خلیل زاده صحت ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید