مجیدی به یک دستیار با دانش احتیاج دارد، استقلال آسیا را فراموش کند

به گزارش مجله سفرنامه ترکیه، شاهین بیانی در تبادل نظر با خبرنگاران و در مورد شرایط استقلال در لیگ قهرمانان و ملاقات این تیم برابر ذوب آهن اصفهان گفت: استقلال در لیگ قهرمانان عملکرد خوبی داشت. آنها توانستند به عنوان تیم اول گروه خود به مرحله بعد صعود نمایند و حالا باید با یک رقیب همیشگی یعنی الهلال عربستان در مرحله بعدی رو در رو شوند.

مجیدی به یک دستیار با دانش احتیاج دارد، استقلال آسیا را فراموش کند

کاپیتان پیشین استقلال اضافه نمود: الهلال یکی از تیم های صاحب نام فوتبال عربستان است و همواره رقیب اصلی آبی های ایران بوده است. استقلال توانست در مرحله گروهی با کوشش بازیکنان و کادر فنی نتایج خوبی کسب کند. اگر چه هنوز و با گذشت مدتها از شروع لیگ مشکل خط دفاع استقلال به خوبی حل نشده اما در دو ملاقات آخر برابر الاهلی و الشرطه، مدافعان استقلال نمایش خوبی از خود نشان دادند.

بیانی در خصوص تاخیر در شروع دوباره لیگ برتر هم گفت: با توجه به شرایط موجود کاملا معین بود که بازیها با تاخیر چند روزه شروع خواهد شد. باید بپذیریم که 4 تیم ایرانی حاضر در لیگ قهرمانان دو هفته پرفشار را پشت سر گذاشتند و این دو روز توانست برای آنها مفید واقع گردد. اما اعتقاد دارم این تاخیر به ضرر سایر دیگر تیم ها شد چون آنها از قبل طبق برنامه ای که سازمان لیگ داده بود، برنامه ریزی نموده و آماده ملاقات برابر حریفانشان بودند.

وی در خصوص ملاقات ذوب آهن و استقلال که یکشنبه هفته آینده 19 اردیبهشت ماه برگزار می گردد، توضیح داد: استقلال باید لیگ قهرمانان آسیا را فراموش کند. ذوب آهن با انتخاب مجتبی حسینی به عنوان سرمربی توانسته نتایج خوبی بگیرد. حسینی قبلا هم در ذوب آهن کار نموده و با فضای این تیم کاملا آشنا است. آنها می خواهند در تهران بازنده نباشند و به دنبال این هستند تا از خستگی بازیکنان استقلال استفاده نمایند. شرایط استقلال هم آرمانی است. اسماعیلی، قائدی، ریگی و دیگر بازیکنان استقلال عملکرد فوق العاده ای در لیگ قهرمانان داشته اند و با همین آمادگی به مصاف ذوب آهن خواهند رفت. اگر استقلال بررسی خوبی از حریف داشته باشد به طور حتم برنده این ملاقات خواهد بود.

کاپیتان پیشین استقلال در انتها و در خصوص جدایی فراز کمالوند از کادر فنی استقلال و حضور در تیم سایپا به عنوان سرمربی گفت: برایم عجیب بود که کمالوند چنین کاری انجام داد. البته پیشنهاد سرمربیگری وسوسه انگیز است. حضور کمالوند در سایپا باید فراموش گردد و فرهاد مجیدی به دنبال یک دستیار با دانش بگردد که بتواند از لحاظ فنی به استقلال یاری کند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 2 خرداد 1400 بروزرسانی: 2 خرداد 1400 گردآورنده: turkeyro.ir شناسه مطلب: 1802

به "مجیدی به یک دستیار با دانش احتیاج دارد، استقلال آسیا را فراموش کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مجیدی به یک دستیار با دانش احتیاج دارد، استقلال آسیا را فراموش کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید