مدل 2023 ب ام و محبوب ایرانیان به میدان آمد

به گزارش مجله سفرنامه ترکیه، BMW Z 4، 2023 یک مدل شیک با قدرت 382 اسب بخار و لوکس است، اما طبق گزارش ها، این شرکت میخواهد فراوری آن را در سال 2025 متوقف کند.

مدل 2023 ب ام و محبوب ایرانیان به میدان آمد

به گزارش خبرآنلاین به نقل از motor 1، این باعث می گردد که پورشه 718 باکستر به عنوان یکی از گزینه های تنها در این بازه قیمتی باقی بماند، زیرا آئودی TT رودستر پس از این سال نیز راه ب ام و را ادامه می دهد.

با این وجود Z 4 هنوز هم یک کانورتیبل لوکس دوست داشتنی است که یک تتازه سبک برای سال 2023 در گزینه های رنگ تازه، قسمت جلویی اصلاح شده و چند ویژگی استاندارد دیگر داشته است.

رنگ فوق العاده Thundernight Metallic BMW (یک گزینه 650 دلاری) به Z 4 راه پیدا می نماید، که به طراحی آن یاری می نماید کمی تازه تر به نظر برسد و نشان های اختیاری 200 دلاری BMW M 50 Years روی کاپوت و صندوق عقب ظاهر خوبی دارند.

اما تفاوت بین این مدل فیس لیفت شده و مدل قبلی آن به سختی قابل توجه است. توری مشبک پهن تر و افقی تر است، چراغ های مه شکن پایین تر هستند و چرخ های 19 اینچی تازه هر گوشه را تزئین می نمایند. پکیج M Sport در حال حاضر در M 40 i نیز استاندارد است، که بعضی ارتقا های آیرودینامیکی ظریف را به سپر ها اضافه می نماید.

داخل Z 4 کابینی آشنا دارد، با بیشتر مواد ممتاز مشابه که در سایر قسمت های خط فراوری BMW یافت می گردد، مانند تریم فیبر کربن و آلومینیوم. فقط اکنون فرمان چرمی M، پدال های M و زیرپایی استاندارد M به عنوان بخشی از بسته M Sport در کنار همان چرم Ivory White Vernasca مانند سال گذشته وجود دارد.

بی ام و واقعاً می توانست صندلی های Z 4 را در اینجا ارتقا دهد. چرم Vernasca روی صندلی ها بسیار عالی است و اکنون گرمایش و پشتیبانی کمری استاندارد را در M 40 i ارائه می دهد، اما کماکان از خودرو های اسپرت روز جهان عقب است. حتی با وجود سیستم تعلیق تطبیقی M که اکنون استاندارد است، صندلی های Z 4 همچنان نسبت به بعضی از رقبای خود خشن تر و سخت تر است.

کابین نیز واقعاً تنگ است، اما نه بیشتر از آئودی TT رودستر یا پورشه باکستر. خبر خوب این است که همواره می توانید سقف را بردارید، که در 10 ثانیه با سرعت 31 مایل در ساعت اتفاق می افتد.

منبع: فرارو
انتشار: 16 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 16 اردیبهشت 1402 گردآورنده: turkeyro.ir شناسه مطلب: 2422

به "مدل 2023 ب ام و محبوب ایرانیان به میدان آمد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدل 2023 ب ام و محبوب ایرانیان به میدان آمد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید