جاذبه های طبیعی جزیره ونکوور و تجربه تعطیلات در آنجا

به گزارش مجله سفرنامه ترکیه، جزیره ونکوور، واقع در ساحل غربی کانادا، یکی از زیباترین مناطق طبیعی در سراسر کانادا است. این جزیره بزرگ دارای مناظر طبیعی خیره کننده از جنگل های بارانی گرفته تا کوهستان های صخره ای و سواحل بکر است. در اینجا 15 جاذبه طبیعی جزیره ونکوور را معرفی می کنیم که حتما باید در سفرتان به این جزیره زیبا تجربه کنید:

جاذبه های طبیعی جزیره ونکوور و تجربه تعطیلات در آنجا

جنگل های بارانی جزیره ونکوور

جزیره ونکوور دارای بزرگترین جنگل های بارانی حفاظت شده در سراسر کانادا است. این جنگل های انبوه و سرسبز پوشیده از درختان سر به فلک کشیده، زیستگاه گونه های نادر و در معرض خطری چون خرس گریزلی، گراز و نهنگ خلبان است. مسیرهای پیاده روی متعددی در جنگل های بارانی وجود دارد که فرصت کشف زیبایی های پنهان این جنگل های بکر را برایتان فراهم می آورد.

پارک ملی پاسیفیک ریم

پارک ملی پاسیفیک ریم در شمال غربی جزیره ونکوور قرار گرفته و دارای مناظر طبیعی خیره کننده ای از جمله سواحل صخره ای، جنگل های بارانی و کوهستان های دیدنی است. پیاده روی در امتداد ساحل دره وست کوست تریل در این پارک یکی از بهترین راه ها برای تجربه زیبایی های طبیعی این منطقه است.

آبشار شانون

آبشار شانون با ارتفاع 305 متر یکی از بلندترین آبشارهای کانادا است که در پارک ملی استراتکونا واقع شده است. آب های خروشان این آبشار زیبا از دیواره بلند صخره ای به پایین سرازیر می شود و منظره ای حیرت انگیز را به وجود می آورد.

دره توفینو

دره زیبا و شگفت انگیز توفینو در مرکز جزیره ونکوور قرار دارد. این دره پر پیچ و خم توسط رودخانه کاوالیر در طول هزاران سال حفر شده است. دیواره های بلند صخره ای، آبشارها و چشمه های زیبای این دره به همراه جنگل های انبوه آن، تصویری حیرت انگیز از زیبایی های طبیعی را خلق می کند.

پارک ملی جزایر گولف

پارک ملی جزایر گولف در جنوب شرقی جزیره ونکوور یکی از زیباترین مناطق در سراسر کانادا است. این پارک شامل دهها جزیره کوچک و بزرگ است که دارای سواحل صخره ای، جنگل های انبوه و چشم اندازهای خیره کننده می باشد. دیدن غروب آفتاب در این جزایر زیبا یک تجربه فراموش نشدنی خواهد بود.

آبشارهای دلاسل

آبشارهای دلاسل در شمال جزیره ونکوور یکی دیگر از جاذبه های طبیعی دیدنی این جزیره محسوب می شود. این آبشارهای پلکانی زیبا در ارتفاع 600 متری از صخره های دیواره دره دلاسل به پایین سرازیر می شود و منظره ای خیره کننده را به وجود می آورد.

غارهای آهکی هورن

غارهای آهکی هورن در شمال جزیره ونکوور قرار دارند و با ناودیس ها، استالاکتیت ها و استالاگمیت های خیره کننده خود یکی از زیباترین غارهای طبیعی در کانادا محسوب می شوند. شما می توانید با گشت و گذار در این غارهای پر پیچ و خم زیرزمینی، زیبایی های منحصر به فرد آنها را از نزدیک تجربه کنید.

آبشار دلاسل

آبشار دلاسل یکی دیگر از جاذبه های بی نظیر طبیعی در شمال جزیره ونکوور است که حتما باید دیدن کنید. این آبشار قدرتمند با ارتفاع 44 متر یکی از بلندترین آبشارهای کانادا محسوب می شود و منظره ای خیره کننده را به وجود می آورد.

دریاچه کامرون

دریاچه کامرون در مرکز جزیره ونکوور یکی از زیباترین و بکرترین دریاچه ها در کانادا است. آب آبی متالقی این دریاچه، کوه های پوشیده از جنگل اطراف آن و جزایر کوچکش چشم اندازی شگفت انگیز را به وجود می آورد.

ساحل لانگ بیچ

ساحل لانگ بیچ در غرب جزیره ونکوور دارای یکی از زیباترین سواحل شنی در کانادا است. 16 کیلومتر ماسه های طلایی نرم این ساحل بکر، آب متالقی اقیانوس آرام و مناظر خیره کننده آن، فضایی آرامش بخش برای قدم زدن و استراحت در کنار دریا را فراهم می آورد.

پارک ملی سر جان

پارک ملی سر جان در جنوب غربی جزیره ونکوور واقع شده و دارای بسیاری از جاذبه های طبیعی زیبا از جمله سواحل صخره ای، جنگل های انبوه سر به فلک کشیده و رودخانه های پرآب است. پیاده روی در جنگل ها و کنار سواحل این پارک بسیار لذت بخش خواهد بود.

دره نیتینات

دره نیتینات واقع در مرکز جزیره ونکوور یکی دیگر از شگفتی های طبیعی این منطقه است. این دره عمیق و باریک که توسط رود نیتینات طی میلیون ها سال حفر شده دارای دیواره های صخره ای بلند و زیبایی است که منظره ای حیرت انگیز را به وجود می آورد.

جزیره ونکوور

جزیره ونکوور به خاطر تنوع زیستی خیره کننده، مناظر طبیعی زیبا و سواحل بکرش محبوب ترین مقصد گردشگری در سراسر کانادا محسوب می شود. اگر به دنبال تعطیلاتی در کنار طبیعت هستید، حتما سفر به این جزیره زیبا را در برنامه خود قرار دهید تا از تماشای شگفتی های طبیعی آن لذت ببرید. مطمئناً یک تجربه فراموش نشدنی برایتان خواهد بود!

منبع مقاله: دیدنی های طبیعی جزیره ونکوور را از دست ندهید

انتشار: 19 مهر 1402 بروزرسانی: 20 مهر 1402 گردآورنده: turkeyro.ir شناسه مطلب: 2025

به "جاذبه های طبیعی جزیره ونکوور و تجربه تعطیلات در آنجا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جاذبه های طبیعی جزیره ونکوور و تجربه تعطیلات در آنجا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید