نوآوری در زمینه گردشگری

به گزارش مجله سفرنامه ترکیه، ملاقات با تورلیدر های محترم آژانس ژِیوار

در یک جمع محبت آمیز به همراه رعایت پروتکل های بهداشتی در کنار تور لیدر های محترم آژانس ژِیوار و مدیریت محترم، ملاقاتی تازه کردیم. در کنار آقای قادری مدیر عامل محترم و تیم IT، میزبان تورلیدر های خوش بیان و حرفه ای بودیم.

نوآوری در زمینه گردشگری

کار هایی مجذوب کننده برای دوستان ژِیوار و تمام علاقه مندان به سفر و اروپا در حال اتفاق افتادن است. نوآوری با همکاری تورلیدر های باسابقه ای مانند خانم اسکندری، خانم منصوری، آقای سلطانی، خانم براتی و خانم قنواتی مسلماً بی نظیر خواهد شد. جای خیلی از عزیزان در جمع ما خالی بود.

چیزی که در این جلسه بسیار مو رد توجه نهاده شد، زمان باز شدن مرزهای شنگن بود. تورلیدر ها و بعلاوه دوستان همکار، همگی از سوال مکرر مسافران، در زمینه باز شدن مرزها می گفتند. برای این سوال، پاسخ درستی نمی توان ارائه کرد. با توجه فرایند شیوع کرونا و دوران پسا کرونا، فقط باید صبر پیشه کرد تا دنیا از این مهمان ناخوانده رهایی یابد.

در کنار صحبت هایی که در این جلسه بر زبان آورده شد، تصمیم به نو آوری در زمینه گردشگری با همکاری تیم IT گرفته شد. مطمئناً مورد استقبال نه تنها اروپا دوستان، بلکه تمام افراد خواهد شد. استارت این برنامه از هفته آینده به امید خدا خواهد خورد و شما کاربران گرامی را از زمان و چگونگی دسترسی به این برنامه ها مطلع خواهیم کرد.

ژِیوار سفیر نوین

تور مجازی از مکان های ناشناخته دنیا

سنت های ناشناخته اروپا

همسفر با ژِیوار حتی در کرونا

آلبوم اروپا را ورق بزنیم!

حقایق جالبی از اروپا که نمی دانید!

15 پل برتر دنیا را بشناسید!

منبع: ژیوار
انتشار: 6 خرداد 1401 بروزرسانی: 6 خرداد 1401 گردآورنده: turkeyro.ir شناسه مطلب: 2229

به "نوآوری در زمینه گردشگری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نوآوری در زمینه گردشگری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید