نکات مهم اقامت در هتل ، اقامت راحت در هتل خاطره ای شیرین

به گزارش مجله سفرنامه ترکیه، برای داشتن یک سفر خوب و خاطره انگیز و اقامت در هتل باید به نکات مهم اقامت در هتل توجه کرد مانند انتخاب یک تور خوب در صورت سفر با تور و یا انتخاب یک پرواز خوب و البته یک هتل مناسب که این مکان مناسب دارای فاکتور های مختلفی می باشد که ما در این مقاله آن را به صورت مفصل برای شما شرح می دهیم، هتل در سفر نقش خانه و محل استراحت را دارد یعنی جایی امن از همه نظر که شما در آن احساس امنیت و آرامش می کنید. جایی تمیز در حد خودش. مکانی مناسب برای استراحت و فراغت از خستگی های سفر. رزرو یک اتاق با نرخ مناسب هزینه های بیشتری را برای شما نسبت به یک اتاق مناسب با قیمتی میانه می تراشد زیرا هیچ امکاناتی ندارد و شما برای استفاده از امکانات باید این هزینه را در جایی دیگر انجام دهید و باید به ویژگی هتل مناسب اهمیت داد تا اقامت راحت در هتل داشته باشیم.

نکات مهم اقامت در هتل ، اقامت راحت در هتل خاطره ای شیرین

1.آنالیز موقعیت محلی

آنالیز موقعیت اقامتگاه به دلیل سفر بستگی دارد. برای مثال برای اقامت راحت در هتل برای یک سفر کاری بهتر است به مکان مورد نظر جلسات نزدیک باشد و در یک سفر تفریحی به مراکز خرید و برای یک سفر زیارتی اگر نزدیک به اماکن زیارتی باشد بهتر است و در هزینه ها صرفه جویی می گردد. البته این نزدیکی باید به نحوی باشد که در حد فاصل این مکان ها برای مثال اتوبانی یک طرفه قرار نداشته باشد که برای رفت و آمد شما را به دور زدنی طولانی مجبور کند و یا در قسمتی پر ترافیک قرار نداشته باشد که هر بار ساعت ها وقت شما را بگیرد. پس باید برای رزرو به دقت نقشه منطقه را آنالیز کنید که این از ویژگی هتل مناسب است.

2. وجود ترانسفر رفت و برگشت فرودگاهی را آنالیز کنید

در قسمت خدمات که از ویژگی هتل مناسب است، شما می توانید ترانسفر رفت و برگشت فرودگاهی را آنالیز کنید. در بیشتر شهرها فرودگاه از مرکز شهر فاصله زیادی دارد و هزینه تاکسی ها بالا می باشد و البته وسایل نقلیه عمومی در هر کجا که توصیه گردد در اینجا توصیه نمی گردد زیرا بار کردن این همه ساک و چمدان در وسایل نقلیه عمومی چشم انداز قشنگی ندارد و البته کاری بسیار خسته نماینده می باشد. پس در هنگام رزرو حتما به ترانسفر رفت و برگشت فرودگاهی توجه کنید زیرا در سفر مهم می باشد که بیشتر هتل های کیش این امکان را دارند و این از نکات مهم اقامت در هتل است.

3. آنالیز موقعیت پارکینگ

این گزینه باید در مواردی که با اتومبیل خود سفر می کنید مورد توجه قرار بگیرد. در این موقعیت هنگام رزرو حتما باید هزینه پارکینگ هتل را آنالیز کنید زیرا بعضی از هتل ها به ازای هر بار ورود و خروج هزینه جداگانه ای دریافت می نمایند که این مبلغ ممکن است در طول چند روز زیاد گردد وبه صرفه نباشد و یا اگر هتل دارای پارکینگ نباشد شما به اجبار باید اتومبیل را در پارکینگ های عمومی قرار دهید که هزینه غالبا بالاتر از حالت اول خواهد بود. برای مثال برای سفر به شهری مثل مشهد این گزینه اهمیت زیادی دارد مثلا نداشتن پارکینگ در یکی از هتل های خیابان های پر ترافیک و شلوغ مشهد می تواند مشکل ساز گردد.

4.هزینه وعده صبحانه

بیشتر هتل ها وعده صبحانه را به همراه یک شب اقامت دارند و اختلافی در قیمت این هتل ها با هتل هایی که این وعده را ندارند وجود دارد که اگر قیمت هتل و صبحانه برایتان مهم است می توانید در سایت هتل های ایران اطلاعات هتل ها و داشتن یا نداشتن وعده صبحانه را آنالیز کنید.

5.چگونگی دسترسی به اینترنت

شاید وجود اینترنت در هتل برای یکسری از اشخاص مهم باشد شاید به وسیله آن بخواهند کارهایشان را آنالیز نمایند و یا با اقوام و دوستانشان در ارتباط باشند. پس این دسته از افراد بهتر است که از این امکان هتل حتما اطلاعاتی کسب نمایند برای مثال بعضی از هتل ها شبی 50 هزار تومان می گیرند ولی در آخر مبلغی مثلا 30 هزار تومانی برای هزینه اینترنت از شما می گیرند که این اصلا به صرفه نیست. آنالیز این مورد برای هتل های ایرانی در سایت ایران هتل وجود دارد. بعضی از هتل ها این امکان را برای مهمانان رایگان در نظر گرفته اند و بعضی هم برای این حجم رایگان مرزی را مشخص نموده اند. برای پیش بینی هزینه ها بهتر است این امکان را آنالیز کنیم. در ادامه اگر از اطلاعات بدست آمده اطمینان کامل ندارید می توانید شماره هتل ها را از سایت های مربوطه برداشته و با تماس با هتل اطلاعات دقیقی بدست آورید و با اطمینان از هزینه ها سفری با برنامه ریزی را تجربه کنید.

منبع: همگردی
انتشار: 15 دی 1401 بروزرسانی: 15 دی 1401 گردآورنده: turkeyro.ir شناسه مطلب: 2370

به "نکات مهم اقامت در هتل ، اقامت راحت در هتل خاطره ای شیرین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نکات مهم اقامت در هتل ، اقامت راحت در هتل خاطره ای شیرین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید