هتل تانگرین کلارکس این؛ هتلی سرسبز و زیبا در گوا

به گزارش مجله سفرنامه ترکیه، هتل تانگرین کلارکس این(Tangerine Clarks Inn) که با نام تانجرین بوتیک ریزورت هم شناخته می گردد، هتلی 3 ستاره در گوا است که با ارائه امکانات مناسب و خوب توانسته رضایت مهمانان خود را کسب کند.

هتل تانگرین کلارکس این؛ هتلی سرسبز و زیبا در گوا

برای دیدن تاج محل و مجسمه های بودا، تور هند ما را تجربه کنید. از دهلی، آگرا و جیپور دیدن کنید و در شهر زیبای بمبئی قدم بزنید، در محیط زیبای فیلم های هندی از لحظات لذت ببرید.

این هتل مناسب افرادی است که به دنبال کسب تجربه های هیجان انگیز و بازدید از جاذبه های محبوب و پر بازدید گوا هستند.

اقامت در هتل تانگرین کلارکس این شما را در فاصله چند صد متری از شناخته شده ترین ساحل کلکته قرار خواهد داد. گرچه نزدیکی به ساحل و دریا بسیار زیبا است اما آن چیزی که این فاصله کم را جذاب می نماید امکان انجام انواع ورزش ها و تفریحات آبی در ساحل است.

تمامی اتاق های موجود در تانگرین مجهز به سیستم تهویه مطبوع بوده و دارای تلویزیون صفحه تخت با کانال های ماهواره ای هستند. کتری، دوش، سشوار و میز از جمله بعضی امکانات موجود در اتاق های تانگرین هستند.

حمام خصوصی اتاق های تانگرین دارای وان و لوازم بهداشتی رایگان مانند حوله، دمپایی، صابون، شامپو و غیره است. بعضی از اتاق ها دارای محیط نشیمن هم هستند و بیشتر اتاق ها چشم اندازی از استخر هتل دارند.

مهممانان هتل تانگرین امکان اتصال و دسترسی به اینترنت رایگان هتل را در تمامی محوطه هتل خواهند داشت. منطقه ای که تانگرین کلارس این در آن قرار گرفته منطقه ای محبوب برای دوچرخه سواری است و به همین دلیل هتل تانگرین امکانات کرایه دوچرخه و کرایه اتومبیل را ایجاد نموده تا مهمانان هتل تجربه دوچرخه سواری در یکی از مناطق محبوب گوا را از دست ندهند.

منطقه دوچرخه سواری، ساحلی پر جنب و جوش و کلاب ها و رستوران هایی که دور تا دور هتل وجود دارند، تانگرین را به هتل محبوب زوج ها تبدیل نموده است.

علاوه بر این، تانگرین تفریحات و سرگرمی های دیگری را نیز برای مهمانان خود درنظر گرفته که از آن جمله می توان به اجرای موسیقی زنده، تورهای پیاده روی و دوچرخه سواری، تفریحات و ورزش های آبی، کارائوکه، ماهیگیری و زمین بازی گلف.

هتل تانگرین دو رستوران دارد که یکی از آن ها نزدیک استخر بوده و غذاهای چینی، هندی و غذاهای دریایی و محلی را سرو و دیگری انواع غذاهای هندی، ایتالیایی، پیتزا، غذاهای دریایی و محلی را در اختیار مهمانان قرار می دهند. مهمانان هتل تانگرین می توانند به وسیله هتل بلیط جاهای دیدنی گوا و برنامه های مختلف را تهیه نمایند که البته این خدمات شامل هزینه های اضافه خواهد بود.

کارکنان هتل تانگرین کلارکس این به زبان های انگلیسی، هندی، بنگالی، روسی و چندین زبان دیگر آشنا بوده و توانایی برقراری ارتباط با مهمانان خارجی را دارند. پذیرش هتل نیز به صورت بیست و چهار ساعته آماده پاسخگویی و ارائه خدمات به مهمانان است.

سایر خدمات و امکانات هتل تانگرین کلارکس این عبارتند از: نظافت روزانه، خدمات لاندری، خدمات تور، صرافی، آسانسور، خدمات روم سرویس، ترانسفر فرودگاهی، صندوق امانات، پارکینگ رایگان، تراس، بار، خدمات تهیه بلیط هواپیما، فروشگاه، اتاق خانواده، اتاق بدون سیگار و خدمات کانسیرج.

اماکن نزدیک هتل تانگرین کلارکس این گوا

فاصله هتل تانگرین کلارکس این تا بندر آگودا: 5.3 کیلومتر

فاصله هتل تانگرین کلارکس این تا بندر چاپورا: 8.1 کیلومتر

فاصله هتل تانگرین کلارکس این تا پل پانجی: 8.7 کیلومتر

فاصله هتل تانگرین کلارکس این تا بازار کالانگوته: 1 کیلومتر

فاصله هتل تانگرین کلارکس این تا کلیسای سنت الکس: 0.5 کیلومتر

فاصله هتل تانگرین کلارکس این تا ساحل کالانگوته: 0.8 کیلومتر

فاصله هتل تانگرین کلارکس این تا بازار شنبه شب: 4.2 کیلومتر

فاصله هتل تانگرین کلارکس این تا بازار شب باگا: 4.3 کیلومتر

فاصله هتل تانگرین کلارکس این تا بازار خرده فروشان آنجونا: 4.4 کیلومتر

فاصله هتل تانگرین کلارکس این تا فرودگاه دابولیم گوا: 18.5 کیلومتر

منبع: گردشبان
انتشار: 18 تیر 1400 بروزرسانی: 18 تیر 1400 گردآورنده: turkeyro.ir شناسه مطلب: 1874

به "هتل تانگرین کلارکس این؛ هتلی سرسبز و زیبا در گوا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل تانگرین کلارکس این؛ هتلی سرسبز و زیبا در گوا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید