هتل کاخ امیران چالوس؛ نمایی شاهانه در دل جنگل های شمال، عکس

به گزارش مجله سفرنامه ترکیه، هتل کاخ امیران چالوس از هتل های نسبتا نوساز و 4 ستاره چالوس است. کاخ امیران علاوه بر اتاق های متنوع خدمات و امکانات مختلفی را در اختیار و مهمانش قرار داده است. مهمانانی که قید خرید بلیط هواپیما را زده و با خودروی شخصی به شما سفر می نمایند این هتل را در جاده زوات پیدا خواهند کرد.

هتل کاخ امیران چالوس؛ نمایی شاهانه در دل جنگل های شمال، عکس

یکی از مزایای اقامت در این هتل دسترسی آسان به بسیاری از جاهای دیدنی چالوس مانند بازار روز عظیم و شهرک توریستی نمک آبرود است. هتل کاخ امیران همانطور که از نامش انتظار می رود نمایی شاهانه برای هتل استفاده نموده و تمامی کوشش خود را به کار برده تا امکانات و خدماتی شاهانه برای مهمانانش فراهم کند.

یکی از امکانات خوب هتل داشتن فضایی سبز است که محیط مناسبی را برای پیاده روی و قدم زدن ایجاد نموده. رستوران هتل با انواع غذاهای ایرانی خوشمزه خود هوش از سر می پروراند و کافی شاپ آن با انواع نوشیدنی ها و اسنک های سبک خستگی یک عصر پرکار را از تن مهمانان دور می نماید.

در کنار تمامی این امکانات خدمات نقطه قوت این کادر حرفه ای و خوش برخورد آن است که تمامی کوشش خود را برای اقامت هر چه راحت تر مهمانان به کار می برند.

امکانات اتاق های هتل

همه اتاق های هتل کاخ امیران مجهز به سیستم تهویه مطبوع بوده و دارای امکاناتی مانند تلفن، رخت آویز، کمد لباس و دراور هستند. تمامی واحدهای اقامتی این هتل خدماتی مانند روم سرویس و صبحانه را دریافت می نمایند. پاکیزگی و تمیز بودن اتاق ها را می توان از جمله نقاط قوت هتل نام برد.

بعضی از واحدهای اقامتی هتل دارای بالکن بوده و چشم اندازی رو به جنگل های سرسبز شمالی کشور دارند. چنانچه وسیله گرانبهایی همراه خود دارید که باید آن را در جایی قفل دار و امن بگذارید می توانید با خیال راحت آن را در صندوق اماناتی که داخل هر اتاق از هتل تعبیه شده گذاشته و با خیال راحت به تفریح و کارهای دیگر خود در چالوس برسید.

اگر از جمله افراد عشق چای و قهوه هستید نگران کم شدن کافئین بدنتان نباشید تمامی اتاق های هتل کاخ امیران مجهز به چای ساز هستند. مهمانان داخل اتاق ها امکان دسترسی به اینترنت رایگان و نامحدود هتل را خواهند داشت. دیگر امکانات اتاق ها شامل میز نهارخوری، لوازم بهداشتی، مینی بار با هزینه، تلویزیون و یخچال هستند.

امکانات و خدمات هتل

یکی از بهترین امکانات این هتل 4 ستاره دارا بودن فروشگاه صنایع دستی و سوغاتی است که زحمت گشت و گذار در بازارها و مغازه های شهر را کم نموده و مجموعه ای از بهترین صنایع دستی و سوغات شمال را برای مهمانانش جمع آوری نموده است تا در یک نگاه بتوانند سوغات مورد نظر خود را برای عزیزانشان تهیه نمایند.

اگر با خودرو شخصی خود مهمان چالوس شده و در هتل کاخ امیران اقامت خواهید داشت، لازم نیست کوچه پس کوچه های اطراف هتل را به دنبال جای پارک مناسب باشید؛ این هتل فضایی را به عنوان پارکینگ برای مهمانان خود ایجاد نموده و آن را به صورت رایگان در اختیار مهمانانش گذاشته است.

اگر ورزش هستید می توانید در سالن بیلیارد هتل مهارت های بیلیارد بازی خود را به رخ سایر مهمانان بکشید. بعضی دیگر از خدمات و امکانات هتل شامل خدمات بیدار باش، خدمات خانه داری، کافی شاپ، تاکسی سرویس و پذیرش 24 ساعته است.

فاصله از هتل تا اماکن و جاذبه های نزدیک

فاصله تا سد زوات: 10 دقیقه

فاصله تا مرداب هسل: 35 دقیقه

فاصله تا مرکز خرید الماس چالوس: 5 کیلومتر

فاصله تا تنگه دار مازندران: 10.7 کیلومتر

فاصله تا تله کابین نمک آبرود: 11.9 کیلومتر

منبع: گردشبان
انتشار: 30 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 30 اردیبهشت 1400 گردآورنده: turkeyro.ir شناسه مطلب: 1796

به "هتل کاخ امیران چالوس؛ نمایی شاهانه در دل جنگل های شمال، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل کاخ امیران چالوس؛ نمایی شاهانه در دل جنگل های شمال، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید