هواشناسی کشور خاطرنشان کرد: شروع بارش ها از پنجشنبه

به گزارش مجله سفرنامه ترکیه، سازمان هواشناسی کشور با اشاره به شروع بارش ها از اواخر امروز خاطرنشان کرد: روز یکشنبه آینده غلظت آلاینده ها در شهرهای صنعتی و پر جمعیت افزایش می یابد.

هواشناسی کشور خاطرنشان کرد: شروع بارش ها از پنجشنبه

از وبلاگ کسب و کار دیدن فرمایید و کلی مقاله و خبر جالب مطالعه نمایید.

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، بر اساس نقشه های همدیدی و آینده نگری سازمان هواشناسی امروز در شرق سواحل دریای خزر و شمالشرق بارش پراکنده روی می دهد، در سایر مناطق کشور آسمان خواهد بود و به تدریج از اواخر وقت سامانه بارشی از غرب کشور وارد شده و بارش پراکنده باران و برف در نوار غربی پیش بینی شده است.

سامانه بارسی فردا در کشور فعال بوده و باعث بارش برف و باران در شمالغرب، غرب، دامنه های زاگرس در جنوب غربی و دامنه های جنوبی البرز در قزوین، البرز، تهران و بارش باران همراه با رعد و برق در جنوب غرب و جنوب کشور می گردد. بعدازظهر فردا در مرکز، شرق و جنوب شرق کشور بارش پراکنده پیش بینی می گردد.

روز شنبه آینده در جنوب سیستان و بلوچستان و شمال بوشهر و یکشنبه در شمالغرب بارش پراکنده و در سایر مناطق کشور جوی آرام و در شهر های صنعتی و پر جمعیت افزایش غلظت آلاینده ها پیش بینی شده است.

بر اساس اعلام سازمان هواشناسی روز دوشنبه با ورود سامانه بارشی جدید از جنوب کشور بارش باران گاهی رعد و برق در جنوب، جنوب غرب و غرب می گردد.

سازمان هواشناسی در جنوب خوزستان، شمال بوشهر، کهگیلویه و بویراحمد، شمال فارس و جزایر شمال خلیج فارس رگبار و رعد و برق شدت خواهد داشت و در اواخر وقت به همراه شمالی شدن جریان ها در غرب دریای خزر اربانکی و بارش در گیلان، غرب مازندران و اردبیل شروع می گردد.

روز سه شنبه این سامانه به جز نوار شرقی در سایر مناطق کشور فعال بوده و در استان های جنوبی بارش باران، گاهی رعد و برق و در مناطق سردسیر و کوهستانی بارش برف و باران پیش بینی می گردد. در نیمه شمالی فارس، جنوب اصفهان، غرب یزد، شمالغرب کرمان، چهارمحال و بختیاری، نیمه شمالی کهگیلویه و بویراحمد، ارتفاعات شرقی خوزستان بارش برف و باران و در نیمه جنوبی کهگیلویه و بویراحمد، شمال بوشهر، جنوب خوزستان، جزایر شمالی خلیج فارس بارش باران همراه رعد و برق شدت بیشتری دارد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 7 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: turkeyro.ir شناسه مطلب: 827

به "هواشناسی کشور خاطرنشان کرد: شروع بارش ها از پنجشنبه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هواشناسی کشور خاطرنشان کرد: شروع بارش ها از پنجشنبه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید