پرواز فوق العاده هواپیمایی قشم برای انتقال ایرانیان از گرجستان در روز آدینه 16 اسفند

به گزارش مجله سفرنامه ترکیه، سفارت ایران در تفلیس اعلام نمود که یک پرواز فوق العاده هواپیمایی قشم روز آدینه 16 اسفند از تفلیس اقدام به انتقال هموطنان ایرانی به تهران می نماید.

پرواز فوق العاده هواپیمایی قشم برای انتقال ایرانیان از گرجستان در روز آدینه 16 اسفند

با ما سفر کنید و با تور گرجستان از زیباترین کشور اروپا دیدن کنید و شهر زیبای تفلیس را ببینید.

به گزارش گروه سیاست خارجی خبرنگاران، سفارت جمهوری اسلامی ایران در تفلیس از برقراری پرواز فوق العاده هواپیمایی قشم به گرجستان در روز آدینه 16 اسفند ماه به منظور انتقال هموطنان ایرانی در گرجستان که در پی لغو پروازها قادر به بازگشت به کشور نشده اند، اطلاع داد.

این پرواز بعد از اخذ مجوزات لازم از سوی کشور گرجستان انجام می گردد.

سفارت ایران همچنین اعلام نموده که هموطنان ایرانی می توانند بلیت این پرواز را از آژانس های مسافرتی در تفلیس و ایران تهیه نمایند.

آدینه هفته گذشته نهم اسفند ماه نیز یک فروند هواپیمای خطوط هواپیمایی قشم برای انتقال هموطنان ایرانی از گرجستان اختصاص یافته بود.

گفتنی است سفارت ایران در تفلیس پیش از این اعلام کره بود که با تصمیم دولت گرجستان و به منظور ملاحظات مربوط به ویروس کرونا پروازهای جهت ایران گرجستان از روز یکشنبه 4 اسفند 1398 برابر با 23 فوریه 2020 به طور موقت تعلیق شده است.

در همین خصوص سید جواد قوام شهیدی سفیر ایران در تفلیس پنجم اسفند ماه درباره ایرانیانی که در گرجستان حضور دارند و قصد بازگشت به کشور را دارند و تمهیداتی که در این زمینه اندیشیده شده نیز گفته بود: قرار شد پروازهای موردی برقرار گردد و کسانی که در گرجستان برای ملاقات یا به عنوان گردشگر آمده اند، به ایران بازگردند.(اینجا بخوانید)

سفارت جمهوری اسلامی ایران در تفلیس اخیرا نیز در اطلاعیه ای اظهار داشت: بر اساس اعلام شفاهی وزارت خارجه گرجستان به این سفارتخانه بنا به تصمیم دولت این کشور که به دنبال اعلام مشاهده اولین مورد بیماری کرونا و افزایش نگرانی در انتشار و انتقال این ویروس در کشور گرجستان پدید آمده است، تا اطلاع ثانوی از ورود کلیه اتباع، خودروها و کامیون های ایرانی به گرجستان ممانعت به عمل خواهد آمد.(جزییات بیشتر)

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 4 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: turkeyro.ir شناسه مطلب: 969

به "پرواز فوق العاده هواپیمایی قشم برای انتقال ایرانیان از گرجستان در روز آدینه 16 اسفند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرواز فوق العاده هواپیمایی قشم برای انتقال ایرانیان از گرجستان در روز آدینه 16 اسفند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید