پیشگیری از آسیب رسیدن به گوش های بچه ها در سفر با هواپیما

به گزارش مجله سفرنامه ترکیه، سفر با هواپیما به میزان کافی سخت هست اما اوضاع وقتی بدتر و غیرقابل تحمل تر می گردد که گوش درد نوزاد یا کودک نوپای شما هم به همه مسائل اضافه گردد.

پیشگیری از آسیب رسیدن به گوش های بچه ها در سفر با هواپیما

شرایط متغیر جوی و فشار کابین منجر به کیپ شدن گوش و احتباس هوا در مجرای گوش می گردد و گاهی درد تیز و شدیدی در مجرای گوش کودک شما ایجاد می نماید. با پیشگیری از کیپ شدن گوش کودک در طول پرواز، مخصوصاً زمان بلند شدن هواپیما از زمین و فرود آمدن، تجربه سفر با هواپیما را هم برای خودتان و هم کودکتان لذت بخش خواهید کرد.

چیزهایی که لازم دارید:

  • آبمیوه
  • آب نبات چوبی
  • اسنک های میوه ای یا پاستیل
  • برشتوک یا بیسکوییت های ترد
  • آنتی هیستامین

کارهایی که باید انجام دهید:

وقتی هواپیما در حال بلند شدن از زمین یا فرود آمدن است، به کودک دلبند خود یک فنجان آبمیوه یا یک آب نبات چوبی بدهید. بلعیدن از تجمع فشار هوا در مجرای گوش کودک جلوگیری می نماید.

در طول پرواز، به کودک پاستیل های میوه ای، برشتوک یا دیگر غلات و بیکسوییت های خشک و ترد را بدهید. جویدن و بلعیدن می تواند درد کیپ شدن گوش در طول پرواز را خنثی کند؛ مخصوصاً اگر هواپیما در چاله ها یا دست اندازهای هوایی بیفتد که منجر به افت فشار کابین و در پی آن کیپ شدن گوش کودک شما گردد.

اگر فرزند شما مستعد حساسیت گوش است و هر از گاهی دچار گوش درد می گردد، قبل از پرواز، به او آنتی هیستامین بخورانید. آنتی هیستامین ها مانند مسکن یا بیهوش نماینده عمل می نمایند و کودک شما را در طول پرواز می خواباند. علاوه بر این، آنتی هیستامین برای کاهش گوش درد ناشی از تغییرات فشار هوا در کابین هواپیما نیز بسیار استفاده می گردد.

منبع: فوت و فن
انتشار: 20 مرداد 1401 بروزرسانی: 20 مرداد 1401 گردآورنده: turkeyro.ir شناسه مطلب: 2300

به "پیشگیری از آسیب رسیدن به گوش های بچه ها در سفر با هواپیما" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیشگیری از آسیب رسیدن به گوش های بچه ها در سفر با هواپیما"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید