چهارمین نمایشگاه الکامپ خوزستان افتتاح شد

به گزارش مجله سفرنامه ترکیه، خبرنگاران/خوزستانچهارمین نمایشگاه تخصصی کامپیوتر، الکترونیک، تجارت الکترونیک و دولت الکترونیک (الکامپ) با حضور استاندار خوزستان در محل دائمی نمایشگاه بین المللی اهواز افتتاح شد.

چهارمین نمایشگاه الکامپ خوزستان افتتاح شد

به گزارش خبرنگاران، غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان شامگاه 9 آبان در حاشیه افتتاح چهارمین نمایشگاه الکامپ خوزستان در محل دائمی نمایشگاه بین المللی اهواز اظهار کرد: این نمایشگاه، نمایشگاه دستاوردهای حوزه الکترونیک، فضای مجازی و نرم افزاری است و به نوعی نشان دهنده همکاری بین بخش خصوصی و دولت است.

وی اضافه کرد: زندگی امروزه به سمت هوشمند شدن و الکترونیکی شدن پیش می رود و کارهایی که در این بخش انجام می شوند در نوع خود نو و بی بدیل هستند. تشکیل این نمایشگاه موتور محرکی برای شرکت های دانش بنیان و استارت آپ هایی که در طول این چند سال شکل گرفته اند، بوده است.

استاندار خوزستان ادامه داد: استارت آپ ها و شرکت های دانش بنیان در مسیری قرار گرفته اند که از علم برای استفاده مردم و دستگاه های دولتی استفاده می نمایند.

شریعتی اظهار کرد: امروز در این نمایشگاه از یک نرم افزار جدید در شهرک های صنعتی رونمایی شد. کاربرد این نرم افزار به این شکل است که واگذاری زمین نیازی به مراجعه حضوری ندارد و به صورت الکترونیک زمین خریداری می گردد و دیگر مانند قبل نیازی به چند مرتبه مراجعه نیست.

به گزارش خبرنگاران، این نمایشگاه در دو سالن خلیج فارس و امام رضا در محل دائمی نمایشگاه بین المللی اهواز برپا شده است و علاقه مندان از امروز 9 آبان ماه تا 12 آبان می توانند از ساعت 16 تا 22 از این نمایشگاه دیدن نمایند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 29 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: turkeyro.ir شناسه مطلب: 734

به "چهارمین نمایشگاه الکامپ خوزستان افتتاح شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چهارمین نمایشگاه الکامپ خوزستان افتتاح شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید