انتقال آب از دریای عمان در دست آنالیز است

به گزارش مجله سفرنامه ترکیه، رئیس کمیسیون انرژی مجلس نهم گفت: مجلس شورای اسلامی آماده برطرف مسائل قانونی پیش روی بخش خصوصی است.

انتقال آب از دریای عمان در دست آنالیز است

با تور عمان از نگین خاورمیانه دیدن کنید.

به گزارش خبرنگار مالی خبرنگاران، علی مروی در نشست تخصصی نقش مصوبات مجلس شورای اسلامی در صنعت آب و فاصلاب که در حاشیه یازدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت آب و تاسیسات آب و فاضلاب برگزار گردید، گفت: کمیسیون های مرتبط با بخش آب کشور و کنندگان مجلس شورای اسلامی، از سرمایه گذاران و سرمایه داران بخش آب و برق که موجب رشد اشتغال و استفاده از ظرفیت های داخلی کشور می شود، حمایت می کنند و در این خصوص قوانین خوبی تا امروز در مجلس شورای اسلامی به تصویب رسیده است.

وی اضافه نمود: تاکنون با همکاری دولت و مجلس 10 میلیارد دلار جهت انجام پروژه های مربوط به مدیریت منابع آب و 500 میلیون دلار برای تامین آب شرب شهرهای کوچک و روستاها اختصاص یافته است.

رئیس کمیسیون انرژی مجلس نهم با بیان اینکه بخش خصوصی داخلی بایستی نسبت به توانمند سازی و استفاده از فناوری های نوین جهت اجرای این پروژه ها با کیفیت مناسب اقدام کنند، گفت: در این خصوص مجلس شورای اسلامی آماده برطرف مسائل قانونی پیش روی بخش خصوصی است.

وی ادامه داد: بحث انتقال آب از خارج و انتقال آب از دریای عمان از جمله راهکارهای تامین آب کشور است و تمامی راهکارهای تامین آب با کار کارشناسی وزارت نیرو و با آنالیز کمیسیون های مختلف مجلس شورای اسلامی، پیگیری می شود.

مروی بر لزوم حمایت بیش از پیش از شرکت های دانش بنیان تأکید کرد و گفت: مجلس از فعالیت شرکت های دانش بنیان به صورت جدی حمایت و پشتیبانی می نماید؛ این حمایت قانونی است و به تصویب رسیده است؛ البته چنانچه در اجرا با مشکل روبرو شود مجددا قابل آنالیز است تا عملیاتی شود.

منبع: تسنیم
انتشار: 12 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: turkeyro.ir شناسه مطلب: 624

به "انتقال آب از دریای عمان در دست آنالیز است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتقال آب از دریای عمان در دست آنالیز است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید