کافه های تهرانپارس ، معرفی 10 مورد از بهترین کافه های تهران پارس

به گزارش مجله سفرنامه ترکیه، تهرانپارس یکی از شلوغ ترین منطقه ها تهران است. در این منطقه می توانید شاهد حضور مراکز تجاری بزرگی باشید. به همین علت تردد فراوانی همه روزه در تهرانپارس انجام می شود. در هنگام خرید یا گشت و گذار، بسیاری خسته می شوند و در پی مکانی برای استراحت می گردند. در این حین کافه ها بهترین گزینه برای استراحت هستند. به همین علت در تهرانپارس می توانید شاهد چندین و چند کافه مختلف باشید. در ادامه شما را با کافه های تهرانپارس بیشتر آشنا خواهیم کرد.

کافه های تهرانپارس ، معرفی 10 مورد از بهترین کافه های تهران پارس

کافه های تهرانپارس را بهتر بشناسید

تهرانپارس منطقه وسیعی را شامل می شود. از شرق تا منطقه ها خاک سفید، از شمال تا استخر و از غرب تا سراج از نظر منطقی جزء تهرانپارس هستند. با این وجود فقط ما محدوده بین بزرگراه باقری تا منطقه شاهد و بوستان پلیس را جزء تهرانپارس محسوب می کنیم. به این ترتیب می توانید به راحتی بهترین کافه های تهرانپارس را پیدا کنید. همچنین لازم به ذکر است برای انتخاب بهترین کافه های تهرانپارس ، از نظرات مشتریان کمک گرفتیم. نظرات مشتریان بهترین معیار برای سنجش خدمات کافه ها هستند. پس هیچگونه سلیقه شخصی در این مقاله اعمال نشده است.

کافه بستنی چیمنی

خب بهتر است ابتدا با یکی از شیرین ترین و خوشمزه ترین کافه های تهرانپارس شروع کنیم. بستنی چیمنی یک برند زنجیره ای کافه بستنی در تهران است. به همین علت شاید نام این کافه برای شما کمی آشنا باشد. کافه چیمنی در نواحی مختلف تهران شعبه دارد. یکی از شعب این برند زنجیره ای در تهرانپارس واقع است. در بستنی چیمنی خبری از یک منوی کامل کافه نیست؛ با این وجود می توانید بستنی های بسیار خاص و خوشمزه را سفارش دهید. بستنی چینی نوعی خاص بستنی است. پس نباید انتظار یک بستنی ساده را داشته باشید.

برای تهیه این بستنی از نوعی خاص نان مجارستانی استفاده می شود. سپس بستنی را به همراه انواع دیزاین، میوه و شکلات یا نوتلا داخل این نان قرار می دهند. بستنی چیمنی به حدی بزرگ است که می تواند جای وعده اصلی غذایی را نیز بگیرد. فضای کافه چیمنی تهرانپارس نسبتاً کوچک است. پس شاید چند دقیقه ای باید منتظر بمانید تا میز در داخل کافه خالی شود.

آدرس: بین فلکه اول و چهارراه تیرانداز بین خیابان 154 و 156 غربی پلاک 82 جنب بانک سینا -

تلفن : 77873470

ساعت کار: 11 تا 23

کافه برزن

کافه برزن جزء کافه های دنج تهرانپارس است. این کافه مشتریان ثابت خود را دارد. شاید حتی اگر با وسیله نقلیه از جلوی این کافه عبور کنید، متوجه حضور آن نشوید. این کافه ورودی نسبتاً کوچک و فضایی نه چندان بزرگ دارد. با این وجود صمیمیت و جو محبت آمیز در محیط آن موج می زند. در فضای این کافه خبری از بوی سیگار نیست. به محض ورود، عطر خوش قهوه و کیک تازه به مشام شما می رسد. تخصص این کافه در تهیه انواع قهوه و غذاهای ایتالیایی است. پس اگر هوس یک لازانیا یا پاستا پنه خوشمزه کردید، سری به کافه برزن بزنید. کافه برزن در یکی از فرعی های بزرگ و دنج تهرانپارس واقع شده است. به همین علت یافتن جای پارک، اصلاً کار دشواری نخواهد بود.

آدرس: فلکه اول تهرانپارس خیابان 146 شرقی پلاک 75

تلفن : 02177737592

ساعت کار : 11 الی 22

کافه کارنا

دوباره قهوه تلخ دوباره خاطره های شیرین دوباره کافه کارنا، خب با دیدن این شعار می توانید انتظار قهوه های خوش عطر و کیک هایی تازه را از این کافه داشته باشید. کافه کارنا یکی از دنج ترین کافه های تهرانپارس است. این کافه در دل شلوغ ترین قسمت تهرانپارس، یعنی فلکه اول و مرکز خرید یاس واقع شده است. با این وجود به محض اینکه وارد محیط کافه می شوید، ناگهان زمان نیز آرام می گذرد. فضای داخلی کافه کارنا بسیار زیبا و آرامش بخش طراحی شده است. از نظر ظاهری می توان گفت که این کافه به نوعی مخصوص جوانان است. در فضای کافه همواره موسیقی لایت و زیبا پخش می شود. در صورتی که مشتریان دیگر اعتراضی نداشته باشند، سیگار کشیدن نیز آزاد خواهد بود. البته اگر کسی از مشتریان به سیگار اعتراض کند، باید سیگار خود را خاموش کنید. از نظر فضاسازی، این کافه گزینه مناسبی برای قرارهای عاشقانه دونفره نیز محسوب می شود.

آدرس: فلکه اول تهرانپارس،مرکز خرید پارس،پلاک 10

تلفن : 02177293845

ساعت کار : 9 الی 22

کافه گردسوز

اگر در پی دنج ترین کافه تهرانپارس هستید، ما به شما کافه گردوسز را معروف می کنیم. نام این کافه با وسواس بسکمک انتخاب شده است. گردسوز نام یک وسیله قدیمی است که از آن برای طبخ غذا و یا گرم کردن فضای خانه استفاده می کردند. کافه گردسوز هم همانند چراغ گردسوز، گرم، نوستالژی و صمیمی است. این کافه در یکی از دنج ترین فرعی های تهرانپارس واقع شده است. پس می توان گفت بهترین گزینه برای قرارهای دونفره و عاشقانه محسوب می شود. فضای داخلی این کافه نسبتاً تاریک است و موسیقی لایت در آن پخش می شود. در این کافه امکان سیگار کشیدن وجود ندارد؛ اما قلیان سرو می شود. قلیان های این کافه بسیار شیک هستند و ظاهری زیبا دارند. از منوی کافه گردسوز نیز می توانید انواع نوشیدنی سرد یا گرم، دسر، غذاهای فرنگی و البته قلیان سفارش دهید.

آدرس: بین فلکه دوم و سوم تهرانپارس ، خیابان 182 شرقی ، تقاطع سوم ، خیابان شهید مظفری، نبش خیابان 176/2 شرقی

تلفن : 02177888805

ساعت کار : 10 الی 24

کافه ریور

کافه ریور یکی از کافه های هنری تهرانپارس است. این کافه ظاهری دنج و دوست داشتنی دارد. زمانی که وارد کافه ریور می شوید، انگار که ناگهان شلوغی تهرانپارس را فراموش می کنید. این کافه در محدوده فلکه اول واقع شده است. بسکمک از مشتریان این کافه، مشتریان ثابت هستند. این کافه فضای باز ندارد و متراژ آن نسبتاً کوچک است. به همین علت امکان سیگار کشیدن در آن وجود ندارد. به همین علت فضای کافه ریور به یک فضای عالی برای قرارهای عاشقانه دونفره و یا دورهمی های کوچک خانوادگی تبدیل شده است. منوی کافه ریور شاید تنوع آنچنانی نداشته باشد؛ اما تمام آیتم های منوی آن خوشمزه هستند و با عشق به مشتریان تهیه می شوند.

آدرس: بالاتر از فلکه اول تهرانپارس

تلفن : 77878446

ساعت کار : 10 الی 24

کافه شکلات

اشتباه نکنید، این کافه شعبه امیر شکلات نیست! البته از نظر کیفیتی، شاید این کافه از امیر شکلات نیز بهتر باشد. کافه شکلات نیز جزء کافه هایی است که در پاساژ یاس فلکه اول حضور دارند. همه روزه هزاران نفر از پاساژ یاس دیدن می کنند. به همین علت وجود چند کافه در این کافه الزامی است. با وجود آنکه کافه شکلات در ساعات میانی روز دنج و خلوت است؛ اما در هنگام غروب، مشتریان بسکمک در آن حضور پیدا می کنند. کافه شکلات برای رفاه حال همه مشتریان، سیگار کشیدن را در محیط کافه ممنوع اعلام کرده است. پس اگر با دود سیگار میانه خوشی ندارید، با خیال راحت می توانید به این کافه سر بزنید.

آدرس: فلکه اول تهرانپارس مرکز خرید پارس پلاک 7

تلفن : 77735129

ساعت کار : 10 الی 24

کافه ویونا تهرانپارس

ویونا یکی از مهم ترین برندها زنجیره کافه در تهران محسوب می شود. این کافه در نقاط مختلف مرکز شعبه دارد. با توجه به کیفیت مطلوب خدمات کافه ویونا، این برند توانسته اعتماد مشتریان بسکمک را به خود جلب کند. به همین علت تقریباً تمام شعب کافه ویونا در تهران بسیار پرطرفدار هستند. کافه ویونا تهرانپارس نیز جزء پرطرفدارترین کافه های تهرانپارس محسوب می شود. این کافه در دل پاساژ سپید، یکی از لوکس ترین پاساژهای تهرانپارس واقع شده است. به همین علت باید انتظار حضور در یک کافه لوکس و باکلاس را داشته باشید. در کافه ویونا سیگار کشیدن مجاز نیست. به همین علت فقط بوی خوش قهوه و کیک های تازه به مشام می رسد. کافه ویونا محیطی شیک دارد و برای قرارهای کاری یا دونفره گزینه مطلوبی محسوب می شود.

آدرس: فلکه اول تهرانپارس 142 شرقى غرب پاساژ سپید

تلفن : 77297729

ساعت کار : 10 الی 24

کافه خونه هلندی

کافه خونه هلندی یکی از کافه های نو تهرانپارس است. این کافه با منوی متنوع خود، توانسته مشتریان نوی را به دست بیاورد. در این کافه می توانید انواع نوشیدنی های ترکیبی و خوشمزه را با طراحی خاص سفارش دهید. فضای کافه خونه هلندی، جوان پسند، دوست داشتنی و پرانرژی است. امکان سیگار کشیدن در این کافه وجود ندارد. به همین علت دارای جوی کاملاً آرام و خانوادگی است. در این کافه فقط باید بر روی انتخاب از منو تمرکز کنید تا طعمی خوشمزه را بچشید.

آدرس: تهرانپارس، رشید، نبش 150

تلفن : 77735651

ساعت کار : 10 الی 24

قهوه تایم

اگر در پی چشیدن طعم یک قهوه حرفه ای و خوش عطر هستید، ما به شما قهوه تایم را معرفی می کنیم. قهوه تایم یک کافه دنج در تهرانپارس است. این کافه در کنار مرکز خرید پارسیان واقع شده است. البته نگران نباشید، ساعت کار قهوه تایم به پاساژ ارتباطی ندارد. در حقیقت این کافه از ساعات ابتدایی صبح برای صبحانه باز می شود. در قهوه تایم می توانید همانند کافه های خارج از کشور، برای صبحانه یک قهوه سفارش دهید و از طعم آن لذت ببرید. قهوه تایم منویی کاملاً متنوع دارد و در ازای آن قیمتی منصفانه دریافت می کند.

آدرس: فلکه دوم تهرانپارس، مجتمع تجاری پارسیان، بالکن سمت راست، پلاک 14

شماره تماس: 02177007400

ساعت کار : 10 الی 24

کافه کاژه

کافه کاژه یکی از قدیمی ترین کافه های تهران پارس است. این کافه در خیابان 212 تهرانپارس، یعنی یکی از فرعی های مهم واقع شده است. در گذشته کافه کاژه فضایی کوچک، بدون تهویه و بدون نورگیر داشت؛ اما این روزها کافه کاژه به صورت کامل بازسازی شده است. این کافه مکانی مناسب برای جلسات کاری و قرارهای عاشقانه دونفره محسوب می شود. فضای داخلی کافه کاژه به خوبی طراحی شده است و ظاهری بسیار شیک دارد. منوی این کافه تنوع بسکمک دارد. شما می توانید از این منو انواع نوشیدنی یا غذاهای فرنگی را سفارش دهید. کیفیت خدمات و غذاهای این کافه بسیار مطلوب است.

آدرس: خیابان 212، بین اخوت و آهنی آمینه

شماره تماس: 02177920248

ساعت کار : 11 الی 24

خب دوستان و همراهان عزیز خبرنگاران ، نظر شما درباره بهترین کافه های تهرانپارس چیست؟ به نظر شما چه کافه هایی باید به این لیست اضافه شوند؟ آن ها را به ما و سایر همراهان معرفی کنید. در ضمنً آیا تا کنون در هیچ یک از این کافه ها حضور داشته اید؟ اگر پاسخ شما مثبت است، تجربه خود را با ما و سایرین به اشتراک بگذارید. از قلم نیاندازید بی صبرانه منتظر دیدن نظرات شما عزیزان هستیم.

منبع:سـفـرزون

منبع: دیجیاتور
انتشار: 13 مرداد 1401 بروزرسانی: 13 مرداد 1401 گردآورنده: turkeyro.ir شناسه مطلب: 2293

به "کافه های تهرانپارس ، معرفی 10 مورد از بهترین کافه های تهران پارس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کافه های تهرانپارس ، معرفی 10 مورد از بهترین کافه های تهران پارس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید