کرونا، قایقرانی انتخابی المپیک را از چین به ایتالیا برد

به گزارش مجله سفرنامه ترکیه، مسابقات قایقرانی انتخابی المپیک توکیو 2020 در آسیا به دلیل شیوع ویروس کرونا از چین به ایتالیا منتقل شد.

کرونا، قایقرانی انتخابی المپیک را از چین به ایتالیا برد

با تور چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید و از قدیمیترین تاریخچه آسیا دیدن کنید و از دیوار چین در پکن عبور کنید و به نمایشگاه گوانجو رفته و در خیابانهای شانگهای قدم بزنید.

به گزارش، فدراسیون جهانی قایقرانی تایید کرد که مسابقات قهرمانی آسیا 2020 در مواد 49 erFX و Nacra 17 به دلیل نگرانی ها بابت ویروس کرونا به جای چین در ایتالیا برگزار می گردد.

این 2 رویداد به عنوان بخشی از رقابت های جام جهانی قایقرانی بین 12 تا 19 آوریل در شهر مدیترانه ای جنوا برگزار خواهد شد. مسابقات قهرمانی آسیا 49erFX کلاس بانوان قرار بود بین 20 تا 29 مارس در شهر هاینان چین برگزار گردد.

شانگ های هم میزبان مسابقات Nacra 17 قهرمانی آسیا بود، که ابتدا برای 1 تا 6 مارس برنامه ریزی شده بود. در حال حاضر این رویداد در جنوا حتی اهمیت بیشتری پیدا می نماید، زیرا این آخرین فرصت برای قایقرانان اروپایی جهت راهیابی به المپیک توکیو 2020 است.

کرونا باعث لغو یا به تعویق افتادن بسیاری از رویداد های ورزشی شده است. از زمان وقوع این بیماری در شهر ووهان چین تا کنون، بیش از 69000 مورد ابتلا و 1600 کشته گزارش شده است.

بیست و نه کشور و منطقه بیماران تأیید شده ای دارند، اما شمار بسیار زیادی از مبتلایان در چین هستند. جان کواتس، رئیس کمسیون هماهنگی کمیته بین المللی المپیک برای المپیک توکیو 2020، گفت که سازمان بهداشت جهانی به این نهاد گفته که هیچ دلیلی برای لغو یا به تعویق انداختن بازی ها وجود ندارد. بازی های المپیک قرار است بین 24 ژوئیه تا 9 آگوست برگزار گردد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 5 اسفند 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: turkeyro.ir شناسه مطلب: 899

به "کرونا، قایقرانی انتخابی المپیک را از چین به ایتالیا برد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کرونا، قایقرانی انتخابی المپیک را از چین به ایتالیا برد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید