از اندونزی، احسانی شکیب: در دریافت طلای پاراآسیایی هت تریک می کنم، حتماً یک سورپرایز خواهم داشت

به گزارش مجله سفرنامه ترکیه، پرتابگر معلول وزنه و دیسک کشورمان گفت: برای بازی های پاراآسیایی اندونزی یک حتماً یک سورپرایز خواهم داشت.

از اندونزی، احسانی شکیب: در دریافت طلای پاراآسیایی هت تریک می کنم، حتماً یک سورپرایز خواهم داشت

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، جاوید احسانی شکیب, پرتابگر وزنه و دیسک کشورمان و دارنده مدال های طلای بازی های پاراآسیایی 2010 و 2014 گفت: کار سختی برای کسب سومین طلای آسیا دارم اما هیچ هدفی به جز آن را در سر ندارم.

وی اضافه نمود: اینجا و در جاکارتا یک رقیب سرسخت چینی دارم که قطعاً یکی از ما دو نفر قهرمان و دیگری نایب قهرمان می گردد. مگر آنکه یک چهره جدید به مسابقات آمده باشد و من او را نشناسیم.

دارنده مدال برنز پارالمپیک بیان داشت: معمولاً بهترین رکوردهای من در جریان مسابقات به دست می آید و خیلی روی رکوردهای تمرینی ام حساب نمی کنم. اینجا هم حتماً یک سورپرایز خواهم داشت.

احسانی شکیب در ادامه اضافه نمود: البته بعد از مسابقات پاراآسیایی نگاهی هم به شرکت در مسابقات لیفت و وزنه دارم. فیزیک بدنی و قدرت بدنی ام شرایطی دارد که در این مسابقات شرکت کنم و امیدوارم در این رشته هم حرف هایی برای گفتن داشته باشم.

قهرمان پرتاب های وزنه و دیسک کشورمان در پاسخ به این سئوال که آیا قرار است در آینده رقیب سیامند رحمان باشد بیان داشت: من که هیچ, چند برابر قوی تر از من هم نمی تواند با سیامند رقابت کند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 16 بهمن 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: turkeyro.ir شناسه مطلب: 196

به "از اندونزی، احسانی شکیب: در دریافت طلای پاراآسیایی هت تریک می کنم، حتماً یک سورپرایز خواهم داشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "از اندونزی، احسانی شکیب: در دریافت طلای پاراآسیایی هت تریک می کنم، حتماً یک سورپرایز خواهم داشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید