گلکسی A8s سامسونگ با نمایشگر حفره دار رسما معرفی گردید

به گزارش مجله سفرنامه ترکیه، بالاخره بعد از انتشار انواع و اقسام گزارش ها و تصاویر، سامسونگ اولین گوشی مجهز به نمایشگر حفره دار خود را معرفی کرد. اگرچه گلکسی A8s گوشی پرچم داری نیست، ولی از سخت افزارهای قابل توجهی بهره می برد. قلب تپنده این گوشی تراشه اسنپ دراگون 710 است که در کنار آن 6 یا 8 گیگابایت حافظه رم واقع شده است. از لحاظ حافظه داخلی هم باید بگوییم از 128 گیگابایت بهره می برد و در پنل پشتی آن هم سه دوربین 24 مگاپیکسلی، 5 مگاپیکسلی و 10 مگاپیکسلی تعبیه شده است.

گلکسی A8s سامسونگ با نمایشگر حفره دار رسما معرفی گردید

بدون شک مهم ترین مشخصه این گوشی، نمایشگر آن است. گلکسی A8s از صفحه نمایش 6.4 اینچی با رزولوشن فول HD پلاس و نسبت تصویر 19.5:9 بهره می برد. در سمت چپ بخش فوقانی آن، یک حفره واقع شده است که حاوی یک دوربین سلفی 24 مگاپیکسلی است.

اگرچه در رندرهای منتشر شده این حفره چندان به چشم نمی آمد، اما در حقیقت باید بگوییم که حضور آن کاملا محسوس است. به خصوص زمانی که پس زمینه آن رنگ روشنی قرار داشته باشد، حضور این حفره بیشتر احساس می گردد. مطمئنا با بهره گیری از حالت تاریک One UI این مشکل تا حد زیادی رفع می گردد ولی متاسفانه این گوشی از اندروید 8.1 اوریو بهره می برد.

گلکسی A8s مانند دیگر میان رده های سطح بالای سامسونگ، از بدنه شیشه ای و فلزی بهره می برد. همانند گلکسی A7، دوربین سه گانه به صورت عمودی چیده شده است. همچنین حسگر اثر انگشت در پنل پشتی تعبیه شده و خوشبختانه این گوشی از جک هدفون 3.5 میلی متری بهره می برد.

این گوشی به زودی در رنگ های آبی، سبز و نقره ای در بازار چین عرضه می گردد. سامسونگ در مورد قیمت آن هنوز خبری اعلام نکرده است و در رابطه با احتمال عرضه آن در دیگر کشورها هم فعلا نمی توان نظر داد.

منبع: SamMobile

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 15 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: turkeyro.ir شناسه مطلب: 249

به "گلکسی A8s سامسونگ با نمایشگر حفره دار رسما معرفی گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گلکسی A8s سامسونگ با نمایشگر حفره دار رسما معرفی گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید