یک خبر خوب برای گیمرها، ps5 آپدیت می شود

به گزارش مجله سفرنامه ترکیه، گجت نیوز نوشت: سونی با انتشار آپدیت نو پلی استیشن 5 قابلیت هایی مهم را به این کنسول افزود. اضافه شدن امکان استریم از طریق فضای ابری، مهم ترین قابلیت نو بروزرسانی PS5 است.

یک خبر خوب برای گیمرها، ps5 آپدیت می شود

تازهترین آپدیت منتشر شده برای پلی استیشن 5 سونی، نسخه 23.01-07.61 است که بسکمک گیمرهای این کنسول را به وجد آورده است. البته بسکمک آپدیت های مهم ارائه شده در این بروزرسانی ممکن است به صورت آنی در اختیار گیمرهای این کنسول در سرتاسر جهان قرار نگیرد و نیازمند زمان بیشتری باشند. در ادامه به بررسی بیشتر این بروزرسانی و تغییرات ایجاد شده به واسطه آن خواهیم پرداخت.

ثبت تصاویر 48 مگاپیکسلی کم حجم در آیفون 14 پرو ممکن می شود

فروش این آیفون در فرانسه ممنوع شد

آپدیت تازه پلی استیشن 5 چه تغییراتی در این کنسول ایجاد می کند؟

بروزرسانی تازه PS5 تغییراتی کوچک، اما مهم را در کنسول نسل نهمی سونی اعمال می کند که ممکن است در ادامه، آینده کنسول سونی و سیستم انجام بازی روی کنسول ها را دستخوش تغییر کند.بروزرسانی 23.01-07.61 کنسول پلی استیشن 5 امکان استریم محتوا از طریق فضای ابری را برای گیمرهای این پلتفرم فراهم می کند. این قابلیت البته فعلا صرفا در حالت بتا قرار داشته و حداکثر، با رزولوشن 4K امکان پذیر است.

البته این قابلیت تنها در اختیار کاربران برخی نقاط جهان قرار گرفته است و هنوز تعیین نیست سایر منطقه ها جهان چه زمانی به آن دسترسی خواهند داشت.در حال حاضر، کاربران PS5 در آمریکا، کانادا، ژاپن، انگلستان، آلمان و فرانسه قابلیت دریافت نسخه بتای این بروزرسانی سونی را دارند.قابلیت استریم ابری در صورت اجرای مناسب می تواند آینده بازی های ویدیویی را دستخوش تغییر کند.این قابلیت البته تنها موردی نیست که آپدیت تازه PS5 در اختیار کاربران قرار می دهد!

یکی از مهم ترین ویژگی های افزوده شده به پلی استیشن 5 از طریق این بروزرسانی تازه، امکان وصل کردن یک دسته ثانویه به عنوان دسته کمکی است تا بتوان از طریق آن به کاربر اصلی برای رد کردن یک مرحله سخت یا باس فایت سخت کمک کرد.

همچنین جابجا شدن در منوها نیز اکنون با فیدبک های ارتعاشی همراه شده که تجربه مجذوب کننده تر و خلاقانه تری را به کاربران ارائه می دهد.

مهم ترین تغییر این بروزرسانی البته همان امکان استریم از طریق فضای ابری است که هنوز در گام های اولیه و آزمایشی قرار گرفته است. با این وجود در صورت نهایی شدن آن، تحولی بزرگ در انتظار کاربران این پلتفرم خواهد بود.

آپدیت تازه پلی استیشن 5 مثل برخی آپدیت های مهم دیگر این کنسول به خوبی گویای رویکرد سونی در قبال ارتقای کیفیت کنسول نسل نهمی اش است! این کمپانی پیش تر قابلیت های مهمی نظیر امکان به اشتراک گذاشتن صفحه نمایش یا پشتیبانی از نرخ رفرش متغیر را نیز به کنسول خود افزوده و آن را به پلتفرمی حرفه ای تر تبدیل کرده بود.

227323

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 23 شهریور 1402 بروزرسانی: 23 شهریور 1402 گردآورنده: turkeyro.ir شناسه مطلب: 2473

به "یک خبر خوب برای گیمرها، ps5 آپدیت می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یک خبر خوب برای گیمرها، ps5 آپدیت می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید