736 نفر آمار تحقق یافته سامانه رصد اشتغال در 7 ماهه نخست سال جاری

به گزارش مجله سفرنامه ترکیه، رئیس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی گفت: آمار تحقق یافته در سامانه رصد اشتغال در 7 ماهه نخست سال جاری 736 نفر شد.

736 نفر آمار تحقق یافته سامانه رصد اشتغال در 7 ماهه نخست سال جاری

به گزارش خبرنگار گروه استان های خبرنگاران از کرمان، علیرضا ابراهیمی رئیس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی و دبیر کارگروه اشتغال شهرستان زرند گفت: با اعلام اینکه تعهدات شهرستانی برای ایجاد اشتغال همه ساله از سوی استان به دستگاه های ذیربط ابلاغ و دستگاه های اجرایی بر اساس برش های مربوطه وظیفه دارند تا نسبت به ایجاد اشتغال و ثبت در سامانه رصد که سامانه رسمی در این حوزه می باشد، اقدام کنند.

دبیر شورای اشتغال در واکنش به گزارشات بعضی دستگا ها اضافه نمود طبق آنالیز سامانه رصد که ورود به آن در اختیار تمام دستگاه های اجرایی ذیربط می باشد تا امروز سوم آبان ماه اندازه اشتغال ایجاد شده به وسیله تمام دستگاه های اجرایی بر اساس تعهد، صدور مجوزات صنفی، گرفتن تسهیلات 736 نفر از 1991 نفر تعهد سالانه ثبت سامانه شده است که به ترتیب ادارات میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی، اداره تعاون کار و رفااجتماعی و اداره راه و شهرسازی با تحقق تعهدات، این اشتغال را ثبت نموده اند.

او ضمن تشکر از همه دستگاه ها خواست تا نسبت به تعهد خود اهتمام جدی داشته باشند تا بتوانیم بخش دوم اعتبارات را جذب تا در حوزه مشاغل خانگی هم از افراد دارای مجوز در بخش تسهیلات حمایت کنیم.

ابراهیمی توضیح داد هر ساله آمار اشتغال شهرستان در سامانه رصد بیش از تعهد سالانه به وسیله دستگاه های اجرایی ثبت خواهد شد؛ و اکثریت دستگاه ها با توجه به صدور و دریافت قطعی تسهیلات در بانک اشتغال خود را در سامانه رصد ثبت خواهند کرد.

س

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 28 آبان 1400 بروزرسانی: 28 آبان 1400 گردآورنده: turkeyro.ir شناسه مطلب: 2046

به "736 نفر آمار تحقق یافته سامانه رصد اشتغال در 7 ماهه نخست سال جاری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "736 نفر آمار تحقق یافته سامانه رصد اشتغال در 7 ماهه نخست سال جاری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید