آتالانتا 5-0 میلان؛ تحقیر روسونری در آخرین بازی سال

به گزارش مجله سفرنامه ترکیه، میلان در آخرین بازی سال 2019 به بدترین شکل ممکن برابر آتالانتا تحقیر شد و بازی را 5-0 واگذار کرد.

آتالانتا 5-0 میلان؛ تحقیر روسونری در آخرین بازی سال

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، آتالانتا و میلان در هفته هفدهم سری آ و در شرایطی به مصاف یکدیگر رفتند که میزبان با یک بازی کمتر در رده ششم جدول قرار داشت و میلان نیز با 21 امتیاز تیم نهم جدول بود. بازی برای هر دو تیم اهمیت خاصی داشت و می خواستند در آخرین مسابقه سال، پیروز از میدان خارج شوند.

سال 2019 برای آتالانتا سال فوق العاده ای بود. این تیم توانست به لیگ قهرمانان راه یابد و حتی توانسته مجوز حضور در یک هشتم نهایی را نیز به دست بیاورد.

آتالانتا بازی را بهتر آغاز کرد و پس از 9 دقیقه به گل رسید. الخاندرو گومز ستاره تکنیکی کوتاه قامت آتالانتا از سمت چپ با حرکت انفرادی و لایی زدن به کونتی وارد محوطه جریمه میلان شد و با یک شوت فنی محکم توپ را به طاق دروازه چسباند. روی گل کاری از دست دوناروما بر نمی آمد.

آتالانتا همچنان تیم برتر میدان بود و در 20 دقیقه ابتدایی کاملا بر حریف پرافتخار خود مسلط بود. اولین موقعیت میلان دقیقه 27 روی شوت رودریگز حاصل شد اما توپ با اختلافی اندک به اوت رفت. دو بار هم مهاجمان این تیم شانس تک به تک شدن را داشتند ولی گلر آتالانتا زودتر به توپ رسید.

همچنین در دقایق پایانی ایلیچیچ روی خط محوطه جریمه کاشته خود را خوب نزد تا آتالانتا با همان یک گل رجحان راهی رختکن گردد.

میزبان که نیمه دوم را هم بهتر از میلان آغاز نموده بود، دقیقه 61 به گل دوم رسید. پاسالیچ بازیکن سابق میلان از سمت چپ به درون محوطه جریمه آمد و با یک ضربه پای راست دقیق توپ را در زاویه مخالف دوناروما به کنج دروازه رساند.

تنها دو دقیقه بعد ایلیچیچ حساب کار را 3-0 کرد. او پشت محوطه جریمه صاحب توپ شد و با دریبل مدافع روبرویش توپ را به راحتی وارد دروازه کرد.

آتالانتا دقیقه 72 تحقیر میلان را کامل کرد. ایلیچیچ از سمت راست و با یک ضربه پای چپ فنی و دقیق به زیبایی توانست دومین گل خود و چهارمین گل آتالانتا را به ثمر برساند.

دقیقه 83 گل پنجم هم از راه رسید. ارسال یک پاس قطری بلند برای موریل با اشتباه دوناروما و مدافع اخر میلان باعث شد تا ستاره کلمبیایی به توپ برسد و دروازه خالی را باز کند.

در نهایت این بازی با پیروزی 5-0 آتالانتا به اتمام رسید و میلان سال را بحرانی به اتمام رساند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 2 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: turkeyro.ir شناسه مطلب: 739

به "آتالانتا 5-0 میلان؛ تحقیر روسونری در آخرین بازی سال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آتالانتا 5-0 میلان؛ تحقیر روسونری در آخرین بازی سال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید