آرسنال 1- 1 ساوتهمپتون؛ تیم آرتتا همچنان نمی برد

به گزارش مجله سفرنامه ترکیه، آرسنال در مسابقه ای که می توانست بازنده باشد نهایتاً به یک تساوی مقابل ساوتهمپتون دست یافت.

آرسنال 1- 1 ساوتهمپتون؛ تیم آرتتا همچنان نمی برد

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، آرسنال که سه بازی گذشته خود در لیگ برتر انگلیس را با شکست پشت سر گذاشته بود، امشب در چهارچوب مسابقات هفته سیزدهم میزبان ساوتهمپتون بود که در نهایت این بازی با نتیجه 1-1 انتها یافت.

ساوتهمپتون کار را بهتر شروع کرد و توانست در دقیقه 18 به گل رجحان دست پیدا کند. تئو والکات با دروازه آرسنال تک به تک شد و با یک ضربه چیپ برند لنو را مغلوب کرد و تیمش را با یک گل پیش انداخت.

در دقیقه 28 آرسنال می توانست توسط نیکولاس پپه به گل تساوی دست پیدا کند اما ضربه این بازیکن بعد از برخورد به مدافعان ساوتهمپتون دور شد.

در دقیقه 42 بازهم آرسنال می توانست با ضربه نیکولاس پپه گلزنی کند و کار را به تساوی بکشاند اما شوت آرام این بازیکن در اختیار دروازه بان ساوتهمپتون نهاده شد.

آرسنال نیمه دوم را فوق العاده شروع کرد و توانست در دقیقه 52 به گل تساوی دست پیدا کند. پیر امریک اوبامیانگ در مصاف تک به تک با دروازه ساوتهمپتون گلزنی کرد و کار را به تساوی کشاند.

در دقیقه 61 کار برای آرسنال بسیار سخت شد چرا که گابریل بعد از دریافت کارت زرد دوم از زمین مسابقه اخراج شد تا شاگردان میکل آرتتا 10 نفره به کار خود ادامه دهند.

در ادامه نیمه دوم این ساوتهمپتون بود که توپ و میدان را در اختیار داشت و چندین موقعیت خوب روی دروازه آرسنال ایجاد کرد اما فرصت های بازیکنان این تیم با بدشانسی ثمری نداشت البته آرسنال نیز در لحظات پایانی یک توپ را به تیر دروازه زد اما نهایتا مسابقه با تساوی 1-1 تمام شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 3 بهمن 1399 بروزرسانی: 3 بهمن 1399 گردآورنده: turkeyro.ir شناسه مطلب: 1569

به "آرسنال 1- 1 ساوتهمپتون؛ تیم آرتتا همچنان نمی برد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آرسنال 1- 1 ساوتهمپتون؛ تیم آرتتا همچنان نمی برد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید