آشنایی با 20 نوع رنگ راه راه دیوار در دکوراسیون اتاق خواب

به گزارش مجله سفرنامه ترکیه، هر رنگی حالت بخصوصی در دکوراسیون اتاق خواب بوجود می آورد. تعدادی از رنگ های هیجان و انرژی بیشتری دارند در حالی که تعدادی دیگر به آرام شدن فضا یاری می نمایند. اما رنگ راه راه دیوار اتاق خواب، به شیوه ای موثر ترکیبی از هر دو حالت را بوجود خواهد آورد. معمولا بسیاری از ما هنگام انتخاب رنگ و چیدمان دکوراسیون اتاق خواب، وقت زیادی را صرف جست و جو در خصوص پیدا کردن یک تعادل مناسب بین جذابیت و آرامش بخش بودن اتمسفر اتاق خواب می کنیم. پیدا کردن یک راه چاره مناسب برای غلبه بر این معما، اضافه کردن الگوهای راه راه شکل به اتاق خواب است که در کنار زیبایی، تعادل مد نظر ما را (بدون اینکه بر فضا چیره گردد) در دکوراسیون بوجود می آورد.

آشنایی با 20 نوع رنگ راه راه دیوار در دکوراسیون اتاق خواب

جهت دریافت خدمات درب ورودی ساختمان ضد سرقت با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان ارائه دهنده بهترین درب ضد سرقت ایرانی و خارجی میباشد.

همچنین استفاده از این روش برای رنگ کردن دیوارهای اتاق خواب می تواند پوششی زیبا و هنری بر روی دیوارهای صاف و بی روح اتاق ایجاد نماید. به این شکل می توان از رنگ های ساده و تکی دوری کرد و به سمت هنری تر شدن رنگ آمیزی دیوار حرکت کرد. رنگ راه راه دیوار می تواند دکوارسیون اتاق خواب را به سمت پیچیده و جذابتر شدن راهنمایی نموده و در اتاق هایی که شاید کم بودن وسایل دکوری در آن مشهود باشد این ترفند می تواند به خوبی این نقص را پوشش دهد.

در دکوراسیون اتاق خواب می توان و البته باید به سمت استفاده از رنگ های آرامبخش حرکت کرد زیرا این قسمت از منزل مکانی برای تجدید قواست تا بتوان روز بعد و ساعات بعد را با قدرت بیشتری شروع نمود در نتیجه استفاده از رنگ راه راه دیوار در اتاق خواب خواهد توانست این رنگارنگی و البته سکون و آرامش را به فضای اتاق ببخشد. در استفاده از رنگ ها در کنار هم نیز بایستی به علایق، تاثیر رنگ ها بر افراد و همچنین زیبایی آنها بسیار توجه کرد.

به عنوان مثال در اتاق هایی با پنجره ای عظیم بد نیست از رنگ های روشن مانند سفید و کرم در کنار هم برای ایجاد رنگ راه راه دیوار استفاده نمود. استفاده از این رنگ ها در کنار هم نه تنها سبب روشن تر شدن اتاق می گردد بلکه این رنگها در کنار پنجره ای عظیم می توانند سبب بسیار عظیمتر نشان دادن اتاق هم شوند. و اما پس از اجرای اینگونه رنگ آمیزی در اتاق خواب می توان بر روی دیگر اجزای دکوراسیون اتاق خواب تمرکز کرد مثلاً اگر منزل را تازه خریداری نموده اید پس از رنگ آمیزی دیوارها به این شکل، تختخواب را با توجه به خواست و سلیقه یا همرنگ با دیوار انتخاب کنید یا رنگی بر ضد آن، همچنین استفاده از گلدانی عظیم در کنار پنجره نورگیر، بکار بردن میز تحریری جذاب در کنار دیوار، استفاده از آباژوری زیبا و سایر وسایل مورد احتیاج در دکوراسیون اتاق خواب.

نوارهای راه راه شکل در رنگ آمیزی اتاق خواب با حفظ سادگی، الگوهای قابل توجهی را به دکوراسیون اضافه می نمایند در حالی که مانند بسیاری از طرح ها و الگوهای رنگ آمیز دیگر، به مرور زمان خسته نماینده بنظر نخواهند رسید. هزینه پیاده کردن چنین طرح هایی، نیسبت به طرح های پیچیده و پر جزئیات؛ بسیار ارزان تر تمام می گردد اما از لحاظ زیبایی و تاثیرگذاری، چیزی از آنها کم ندارد. نوارها و راه راه های زیبا در ترکیب های رنگی متفاوت، تقریبا با هر نوع دکوراسیونی در هر سبکی جور می شوند و به همین خاطر می توانند گزینه مناسب برای اتاق خواب های بسیاری از ما ایرانی ها باشد. در شکل های زیر مدل های مختلف دیوارهای رنگ آمیزی شده به صورت راه راه و نواری را مشاهده خواهید کرد.

منبع: اتاق
انتشار: 27 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: turkeyro.ir شناسه مطلب: 1133

به "آشنایی با 20 نوع رنگ راه راه دیوار در دکوراسیون اتاق خواب" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی با 20 نوع رنگ راه راه دیوار در دکوراسیون اتاق خواب"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید