خرید سوغات تایلند از بانکوک ، معرفی سوغاتی تایلند

به گزارش مجله سفرنامه ترکیه، در این مطلب درباره سوغات تایلند و خرید در بانکوک که پایتخت شهر تایلند می باشد می گوییم، از سوغاتی تایلند. بانوک جزو پر جمعیت ترین شهر های این کشور است. بانکوک مقصد گردشگری گردشگران زیادی از سراسر دنیا است که هر ساله برای تفریح و خوش گذرانی به این شهر سفر می نمایند ما ایرانی ها هم از جمله کسانی هستیم که در این چند سال اخیر سفر های زیادی به این شهر زیبا داشته ایم .تهیه سوغاتی در هنگام مسافرت، برای ما ایرانی ها از اهمیت خاصی برخوردار است. در این میان، شهر بانکوک اخیراً برای ایرانیان منطقه گردشگری بی نظیری به شمار می آید. می دانیم که وقتی وارد شهری می شویم، قبل از اقدام به خرید سوغاتی برای دوستان و آشنایان، اول باید با سوغاتی مخصوص آن منطقه آشنایی داشته باشیم. هنگامی که قصد سفر به شهر بانکوک را دارید، نسبت به آوردن چمدان به تعداد کافی به منظور نگهداری سوغاتی های رنگارنگ و ارزان قیمت که در فروشگاه های این شهر وجود دارد، کاملاً اطمینان حاصل کنید. هدف از این مقاله، معرفی سوغاتی های شهر بانکوک می باشد.

خرید سوغات تایلند از بانکوک ، معرفی سوغاتی تایلند

با تور ارزان تایلند به طبیعتی همچون بهشت سفر کنید

ابریشم تایلندی

در حقیقت، کسی که باعث شهرت ابریشم تایلندی شد و همچنین سبب شد که ابریشم، سوغات تایلند به حساب بیاید شخصی به نام جیم تامپسون است. این ابریشم نرم و بی نظیر تایلندی به صورت تقریبی، در همه فروشگاه های تایلند دیده می گردد. اگر قصد خرید این محصول را دارید، مراقب باشید به ازای هر متر، بیشتر از 6 دلار (حدود 20 هزار تومان) نپردازید.

صابون و لوازمات مورد استفاده در استحمام

یکی دیگر از سوغات تایلند، صابون های معطر و سایر محصولات مورد استفاده در استحمام است. رایحه های مختلف این محصولات، شامل نارگیل و سایر میوه ها می باشد. اگر قصد خرید این صابون ها را داشتید هواستان را خوب جمع کنید چون که این صابون ها قمیمت زیادی ندارند تقریبا حدود 1 دلار قیمت هر صابون است.

کنده کاری های چوبی، سوغاتی تایلند

ممکن است تصور کنید خریدن کنده کاری های چوبی برای این که آن را به عنوان سوغاتی تایلند به یکی از دوستان یا آشنایان خود بدهیم کمی عجیب و غریب باشد ؛ ولی در بانکوک صنایع دستی هایی که در آن ها کنده کاری روی چوب وجود دارد، بسیار دلنشین هستند و نباید فرصت خرید آن ها را از خود بگیرید.از جمله وسایلی که از چوب ساخته شده اند و در طرح های شکیل و منحصر به فردی هستند، می توان به چراغ، کاسه، مجسمه و ... اشاره نمود.

وسایل دکوری خانه

اشیای دکوری بانکوک به قدری زیبا هستند که کسانی که به دکوراسیون منزل توجهی ندارند و یا اصلا برایشان در طول زندگی مهم نیست نیز علاقه مند به خرید این اشیا می شوند. برای دیدن این محصولات دکوری خانه، نیاز به داشتن چشم تیز بین ندارید زیرا در سرتاسر این شهر مغازه هایی به منظور عرضه لوازم دکوری وجود دارد.

لباس سنتی تایلند

تایلند از نظر داشتن لباس های سنتی در طرح ها و رنگ های مختلف فوق العاده غنی می باشد . در تایلند، متنوع بودن لباس های سنتی بستگی به شهر مورد نظر دارد ولی تمام لباس ها دارای خصوصیت مشترکی هستند: همه زیبا می باشند. این امکان برای شما وجود دارد که بتوانید لباس های زیبا در رنگ ها و طرح های متفاوت که مدل های بی نظیری دارند را به عنوان سوغاتی تایلند تهیه کنید. اگر شما دوستان و همراهان عزیز مجله خبرنگاران قصد ندارید که یک دست کامل لباس تایلندی بخرید، مطمنن با دیدن دامن های زیبای تایلندی شیفته آن شده و آن را برای کادو دادن به اقوام و آشنایان یا حتی برای همسر و دختر عزیزتان خواهید خرید. چون زیبایی این دامن ها بی نظیر است .

کیف دست دوز، سوغات تایلند

در سراسر شهر بانکوک تعداد بسیار زیادی کیف دست دوز به عنوان سوغاتی تایلند وجود دارد. از کوله پشتی گرفته تا کیف زنانه. حتی این امکان وجود دارد که شما بتوانید کیف هایی که بسیار زیبا و بی نظیر طراحی شده اند را بیابید اما به شرطی که از اصل بودنآان ها اطمینان حاصل کنیدو مراقب باشید تا گول نخورید چون که تعداد کیف های تقلبی در بانکوک خیلی زیاد است و باید آشنایی کافی در این زمینه داشته باشید.

تنقلات تایلندی

یکی از بهترین مناطق برای اشخاصی که به خورد و خوراک خود اهمیت می دهند، شهر بانکوک است. شما می توانید با خرید تنقلات و ادویه جات لذیذ به عنوان سوغاتی برای عزیزان تان، آن ها را هم در امتحان کردن مزه این خوراکی های خوش طعم سهیم کنید. یکی دیگر از سوغات تایلند، میوه خشک شده است که بسیار خوشمزه می باشد.

چراغ، سوغاتی تایلند

نور چراغ های شهر بانکوک به قدری زیبا است که هر اتاقی را می تواند روشن و دلنشین کند. این چراغ ها که از سوغاتی تایلند هستند، در اشکال مختلف مانند: ریسه، فانوس های کاغذی و سایر اشکال متنوع دیگر عرضه می شوند. کم ترین قیمت این محصولات 4 دلار می باشد که می توانید با هزینه کم، سوغاتی خوب و زیبایی تهیه کنید.

بدلیجات

از جمله سوغات تایلند، بدلیجات است که قسمت کوچکی از فضای چمدان شما را اشغال می نماید و می توانید به هر تعدادی که می خواهید از این محصول در رنگ ها و مدل های مختلف بخرید. از فزونی های دیگر این سوغاتی می توان به منحصر به فرد بودن آن اشاره نمود یعنی امکان پیدا کردن آن ها در جای دیگری وجود ندارد. بنابراین، اگر قصد یادگاری منحصر به فرد و هم چنین شیک را دارید، این بدلیجات گزینه مناسبی هستند.

ضربه گیر تلفن همراه

ضربه گیر ها که از لوازم جانبی ضروری برای تلفن های همراه یا تبلت ها هستند می توانند سوقاتی مناسبی باشند که شما برای دوستان و اقوام خود از تایلند به ارمغان می آورید. حتماً آگاه هستید که در صورتی که بخواهید ضربه گیر گوشی همراه خود را از شهر خودتان تهیه کنید، متحمل هزینه زیادی خواهید شد؛ این در حالی است که می توانید با صرف نصف همان هزینه از شهر بانکوک ضربه گیر بخرید. این ضربه گیرها هم به دلیل این که فضای بسیار کمی در چمدان اشغال می نمایند و دارای حمل راحتی هستند، سوغاتی بسیار مناسبی برای دوستان به حساب می آیند.

منبع: همگردی
انتشار: 25 مهر 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: turkeyro.ir شناسه مطلب: 570

به "خرید سوغات تایلند از بانکوک ، معرفی سوغاتی تایلند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خرید سوغات تایلند از بانکوک ، معرفی سوغاتی تایلند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید