آشوری: بعید می دانم کاراته در المپیک 2024 نباشد

به گزارش مجله سفرنامه ترکیه، محسن آشوری سرپرست فدراسیون کاراته ابراز امیدواری کرد با پیگیری فرانسه به عنوان یکی از قدرت های کاراته دنیا و میزبان المپیک 2024 و ایجاد کمپین توسط کشورهای مختلف، شاهد حضور کاراته در المپیک 2024 باشیم.

آشوری: بعید می دانم کاراته در المپیک 2024 نباشد

محسن آشوری درباره اظهار نظر رییس فدراسیون دنیای کاراته مبنی بر نبودن احتمالی کاراته در المپیک 2024 می گوید: اگر این پیش بینی اتفاق بیفتد، کار ما برای المپیک 2020 توکیو خیلی سخت می گردد، چرا که کشورهای صاحب ظرفیت که دارای پتانسیل بالایی هستند با تمام توان می آیند که در این دوره برای یکبار هم که شده در المپیک حضور پرقدرتی داشته باشند و به مدال برسند؛ در نتیجه ما هم باید با برنامه ریزی دقیق تری جلو برویم.

سرپرست فدراسیون کاراته ادامه می دهد: درباره رشته هایی که قرار است در المپیک باشند، قبل از برگزاری المپیک دوره قبل تصمیم نهایی گرفته می گردد و با توجه به اینکه یک سال و نیم تا المپیک 2020 زمان داریم هنوز زود است این تصمیم را قطعی بدانیم. فرانسه از قدرت های کاراته دنیا است و برای خفظ کاراته کوشش می نماید. حتی برای اعلام نظر نهایی جهت حضور کاراته در المپیک 2020 توکیو، نمایندگان کمیته بین المللی المپیک رقابت هایی که در فرانسه برگزار گردید را از نزدیک دیدند و زیبایی و هیجان این رشته آنها را مجاب به پذیرش کاراته در المپیک کرد. فکر می کنم فرانسه به عنوان میزبان المپیک 2024 حساب ویژه ای روی مدال آوری در کاراته باز نموده و به صورت جدی این موضوع را پیگیری می نماید. زمانی نیز بحث کنار گذاشته شدن کشتی مطرح بود اما خوشبختانه این رشته پرافتخار کشورمان در المپیک ماندگار شد.

آشوری در سرانجام با ابراز امیدواری مبنی بر امکان لغو این تصمیم و ماندگار شدن کاراته در المپیک می گوید: رییس فدراسیون دنیای کاراته هم اعلام نموده هنوز امیدواری هایی برای منتفی شدن این تصمیم وجود دارد و امیدوارم با حمایت کشورهای مختلف و ایجاد کمپین شاهد حضور کاراته در المپیک 2024 باشیم.

4،250

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 27 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: turkeyro.ir شناسه مطلب: 300

به "آشوری: بعید می دانم کاراته در المپیک 2024 نباشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشوری: بعید می دانم کاراته در المپیک 2024 نباشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید