آلگری: در لیگ خوب کار کنیم در اروپا هم شانس قهرمانی داریم

به گزارش مجله سفرنامه ترکیه، سرمربی تیم فوتبال یوونتوس در اولین کنفرانس خبری اش در فصل جدید از لزوم ارتقای سطح بازی شاگردانش بعد از باخت در سوپر جام ایتالیا گفت.

آلگری: در لیگ خوب کار کنیم در اروپا هم شانس قهرمانی داریم

با ما سفر کنید و با تور جمهوری چک از زیباترین کشور اروپا دیدن کنید و شهر زیبای پراگ را ببینید.

به گزارش خبرنگاران، ماسیمیلیانو آلگری، سرمربی یوونتوس در اولین کنفرانس خبری اش در فصل جدید سری A شرکت کرد کرد و پیش از هر چیز به ابراز همدردی با خانوادگان قربانیان حمله تروریستی اخیر در بارسلونا که 13 کشته بر جای گذاشت، پرداخت.

آلگری که تیمش فردا (شنبه) در هفته نخست سری A به مصاف کالیاری می رود، گفت: پیش از هر چیز باید بگویم که مابه یاد خانوادگان حادثه اخیر در بارسلونا هستیم. این اتفاق در حال حاضر مهمتر از یک بازی فوتبال است. فرزندان ما در دنیای بدتر و به مراتب سخت تر زندگی خواهند کرد. امروز روز غم انگیزی است.

آلگری سپس به حریف تیمش و نیز کوشش یوونتوس برای خرید بلیز متویدی از پاری سن ژرمن اشاره داشت و گفت: فردا اولین بازی فصل ماست و کالیاری همواره تیمی ناشناخته است. در فعالیت ما در بازار جابجایی هیچ تناقضی وجود دارد. ما یک هافبک جدید می خواستیم اما متویدی هنوز بازیکن یوونتوس نیست و من فقط می توانم درباره بازیکنان یوونتوس صحبت کنم.

سرمربی بانوی پیر که تیمش در صدد کسب هفتمین اسکودتوی متوالی است، درباره سختی های کارش در فصل پیش رو مطرح نمود: زمانی که شما در ایتالیا شش فصل متوالی قهرمان می شوید و در اروپا هم خوب کار می کنید، ارتقای سطح تیم سخت است به خصوص وقتی که حریفان تان هم خودشان را تقویت می نمایند و محدودیتی که برای ارتکاب اشتباه دارید کمتر می گردد. فصل از فردا آغاز می گردد اما فصل واقعی از یک سپتامبر آغاز می گردد زمانی که بازار جابجایی تعطیل می گردد.

آلگری درباره شانس تیمش در فصل جدید لیگ قهرمانان اروپا هم گفت: موفقیت مان در لیگ قهرمانان به شرایط مان در لیگ بستگی دارد. اگر در لیگ کارمان را خوب انجام دهیم، در لیگ قهرمانان هم می توانیم پیشروی کنیم.

سرمربی پیشین کالیاری درباره باخت اخیر تیمش به لاتزیو در سوپر جام ایتالیا هم گفت: از دقیقه 10 نیمه اول، ما از نظر فنی ضعیف بودیم و بازی بدی انجام دادیم. ما باید بازی مان را ارتقا دهیم چون اگر بخواهیم مانند بازی یکشنبه شب توپ لو بدهیم، ریسک گل خوردن مان بالا می رود. برای ما فصل از 22 جولای آغاز شد و الان از نظر فیزیکی تیمی قوی هستیم. شما فقط کافیست که به بازیکنان ما نگاه کنید. من هنوز برای بازی فردا ترکیب اصلی تیمم را تعیین ننموده ام. درباره بازار هم حرف نمی زنم. برای من چیزی که اهمیت دارد داشتن آغاز خوب در فصل جدید است. ما باید روحیه و اعتماد به نفس مان را احیا کنیم چون بازی یکشنبه بازی بدی بود و هیچ کدام مان فکر نمی کردیم که بازی را ببازیم اما باختیم. لاتزیو با شایستگی بازی را برد و دلیلش همه این بود که ما کمتر از آنها تمرین نموده بودیم.

منبع: تسنیم
انتشار: 2 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: turkeyro.ir شناسه مطلب: 964

به "آلگری: در لیگ خوب کار کنیم در اروپا هم شانس قهرمانی داریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آلگری: در لیگ خوب کار کنیم در اروپا هم شانس قهرمانی داریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید