ارسال پیامک به متقاضیان مسکن مهر پردیس، مسکن مهر های تکمیل نشده احتیاج به اخذ دفترچه قسط ندارند

به گزارش مجله سفرنامه ترکیه، مدیرعامل شرکت عمران در شهر جدید پردیس، گفت: آن دسته از مالکین مسکن مهر که واحد مسکونی آن ها به مرحله تحویل نرسیده، اما پیامک اخذ دفترچه قسط را دریافت نموده اند، می توانند در صورت تمایل، به منظور انجام اقدامات اولیه نسبت به ثبت مدارک خود اقدام نمایند.

ارسال پیامک به متقاضیان مسکن مهر پردیس، مسکن مهر های تکمیل نشده احتیاج به اخذ دفترچه قسط ندارند

جهت دریافت خدمات طرح آلاچیق فلزی با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات طراحی و اجرای آلاچیق های مختلف را به ما بسپارید.

به گزارش گروه مالی خبرنگاران، ارسال پیامکی به متقاضیان مسکن مهر در شهر جدید پردیس، منجر به بروز ابهاماتی برای بعضی از مالکین این واحد های مسکونی شد. پیامکی با متن مندرج در تصویر، مذکور برای 15 هزار نفر از مالک های مسکن مهر پردیس ارسال شد. عبارت بدینوسیله از جنابعالی برای آخرین بار دعوت می شود که ... در حالی در متن پیامک به کار رفته بود که بعضی از متقاضیان تا به امروز، هیچ اطلاعیه دیگری در ارتباط با معین و تکلیف واحد مسکونی خود، دریافت ننموده بودند.

از طرفی، عده ای از متقاضیان مسکن مهر در مراجعه به سایت مذکور متوجه شدند که برای ثبت اطلاعات در فرم یاد شده، احتیاج به ارائه کد قرارداد پنج برگی دارند، درحالی که هیچ قراردادی با شرکت عمران شهر جدید پردیس تحت عنوان قرارداد پنج برگی امضاء ننموده بودند و این قرارداد را در اختیار نداشتند.

*متقاضیانی که مسکن مهر آن ها تکمیل نشده است احتیاجی به اخذ دفترچه قسط ندارند

به همین دلیل به منظور پیگیری و برطرف ابهامات به وجود آمده به سراغ سید مهدی راهنمایی، مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس رفتیم. راهنمایی ضمن اشاره به این نکته که پیامک مراجعه برای دریافت دفترچه قسط به صورت عمومی برای لیست 15 هزار نفره مالکان مسکن مهر در شهر جدید پردیس ارسال شده است، گفت: این پیامک به صورت عمومی برای همه کسانی که واحد آن ها تحویل نشده ارسال شده است، اما آن دسته از مالکین مسکن مهر که واحد مسکونی آن ها به مرحله تحویل نرسیده است، اما این پیامک را دریافت نموده اند، می توانند در صورت تمایل، به منظور انجام اقدامات اولیه نسبت به ثبت مدارک خود اقدام نمایند.

راهنمایی، ادامه داد: تنها افرادی که واحد های مسکونی آن ها در گذشته آماده شده است یا در دستۀ افتتاح مردادماه واقع شده است، می بایست به منظور دریافت کارت قسط اقدام نمایند و سایر مالکین که واحد مسکونی آن ها تکمیل نشده است، احتیاجی به اخذ دفترچه تسهیلات ندارند.

وی در سرانجام در ارتباط با برطرف نگرانی از مالکین واحد های مسکن مهر پردیس گفت: متقاضیانی که واحد مسکونی آن ها تکمیل نشده است، احتیاجی به دریافت دفترچه قسط ندارند و اصلا نگران این پیامک نباشند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 20 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: turkeyro.ir شناسه مطلب: 1236

به "ارسال پیامک به متقاضیان مسکن مهر پردیس، مسکن مهر های تکمیل نشده احتیاج به اخذ دفترچه قسط ندارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارسال پیامک به متقاضیان مسکن مهر پردیس، مسکن مهر های تکمیل نشده احتیاج به اخذ دفترچه قسط ندارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید