سفر به هامبورگ ، با اطلاعات سفر به هامبورگ خوشگذرانی کنید! (تور ارزان آلمان)

به گزارش مجله سفرنامه ترکیه، دومین شهر بزرگ آلمان یعنی هامبورگ با ظاهر نو و پر زرق و برق خود و بارها، رستوران ها و هتل های فوق العاده خود شما را می تواند درگیر خود کند. در سفر به هامبورگ که آفتاب می تابد و این شهر بندری اکنون مناسب پذیرایی از بازدید کنندگان است. بعد از سال های متمادی توسعه و ساختمان سازی، جرثقیل ها دیگر رفته اند و دوباره این شهر بندری به دوران اوج خود باز گشته است.هامبورگی ها حتی علیه میزبانی سال 2024 المپیک رای منفی دادند تا دوباره ساخت و سازها به شهر باز نگردند و سفر به هامبورگ بار دیگر جزئی از برنامه جهانگردان گردد. آبشارهایی مانند HafenCity و Uberseequartier دوباره زنده شده اند و محلی ها می خواهند آن ها را به همین شکل نگه دارند. در ادامه با اطلاعات سفر به هامبورگ و خوشگذرانی در هامبورگ با ما همراه باشید...

سفر به هامبورگ ، با اطلاعات سفر به هامبورگ خوشگذرانی کنید! (تور ارزان آلمان)

با تور ارزان آلمان از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید و از شهرهای برلین، هانوفرو، فرانکفورت و مونیخ آلمان دیدن کنید.

چه کاری انجام دهیم

در سفر به هامبورگ که شهری پر از پارک ها، دریاچه ها و ساحل ها است که در کنار رود Elbe قرار دارند. از منطقه شیک Eppendorf آغاز کنید به خیابان های اطراف دریاچه Alster که پر از بوتیک ها و کافه ها است و یک آب نمای زیبا در مرکز شهر در پیش روی شماست، بعد از آن سرای شهر نئو رسانس وجود دارد. از آنجا با یک پیاده روی کوتاه می تواند به منطقه تاریخی Speicherstadt و Kontorhausviertel و ساختمان های سنتی قرمز آن برسید. هنگام غروب پیشنهاد می کنیم به ساحل Ovelgonne بروید و از پایین رفتن خورشید در کنار حرکت کشتی ها لذت ببرید. شب هنگام به Reeperbahn بروید که بخش زنده اطلاعات سفر به هامبورگ است که در آن جا رستوران ها، بارها و کلاب های فوق العاده ای وجود دارد. به طور سنتی یک شب خوب در بندر Fischmarkt جایی که ماهیگیر ها در طلوع خورشید ماهی های خود را می آورند، تمام می گردد.

کجا اقامت کنیم

هامبورگ ترکیبی از هتل های فوق العاده لوکس و هتل های معمولی تر که مناسب برای هر بودجه ای است دارد. در بالای جدول این هتل ها، هتل 5 ستاره Atlantic Kempinski واقع شده است که به Alster مسلط است و خانه خواننده افسانه ای آلمانی Udo Lindenberg بوده است. برای خوشگذرانی در هامبورگ بدانید که هتل خوب دیگر، Louis C Jacob است. رستوران دو ستاره Michelin آن در بین محلی ها بسیار معروف است. جای معروف دیگر هتل East design است که در یک خیابان ساکت در Reeperbahn است. شما می توانید از کلاب داخل هتل و یا قسمت ماساژ روحی و جسمی East Mandarin آن بهره ببرید.

کجا غذا بخوریم و بنوشیم؟

شما نمی توانید به هامبورگ سفر کنید و غذای سنتی هامبورگ یعنی fischvbrotchen را امتحان نکنید و یا خوشگذرانی در هامبورگ نداشته باشید. این غذا فقط یک ساندویچ ماهی است که محلی ها آن را خیلی دوست دارند و حتی یک روز جهانی Fischbrotchen Day برای آن درست نموده اند که هر ساله در ماه مه برگزار می گردد. یکی برترین های این غذا را می توانید در رستوران Kleine Haie & Grosse Fische بخورید که در نزدیکی Hans Albers - Platz و در بین رستوران ها و بارهای زیادی واقع شده است. در مرکز منطقه HafenCity رستوران آسیایی عالی وجود دارد با نام Chilli Club که یک بالکن مجذوب کننده با چشم انداز آب دارد. در منوی این رستوران انواع سوشی یافت می گردد که ما پیشنهاد می کنیم که سوشی و ساشیمی را امتحان کنیم. در رستوران Brudigams مهمانان حس و حال یک اتاق نشینمن را دارند. قفسه ها پر از کتاب های آشپزی است و صندلی ها و میزها به صورت آرامش بخشی چیده شده اند. غذا محلی است و به صورت فصلی سرو می گردد، پیشنهاد می کنیم سالاد پنیر بز و تخم مرغ آب پز را امتحان کنید. برترین چشم انداز رو به بندر را رستوران Clouds دارد که در بالای برج Tanzende Turme در منطقه Sankt Pauli واقع شده است. حواستان باشد که یک میز در کنار پنجره از کف تا سقف رزرو کنید تا از چشم انداز فوق العاده آن لذت ببرید.

منبع: همگردی
انتشار: 17 دی 1401 بروزرسانی: 17 دی 1401 گردآورنده: turkeyro.ir شناسه مطلب: 2371

به "سفر به هامبورگ ، با اطلاعات سفر به هامبورگ خوشگذرانی کنید! (تور ارزان آلمان)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفر به هامبورگ ، با اطلاعات سفر به هامبورگ خوشگذرانی کنید! (تور ارزان آلمان)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید