از ورزش شهروندی حمایت همه جانبه می کنیم

به گزارش مجله سفرنامه ترکیه، فرماندار شهرستان همدان گفت: ورزش شهروندی به واسطه ترویج فعالیت های بدنی در آحاد جامعه جزو سرمایه های مهم اجتماعی ست و از آن حمایت می کنی

از ورزش شهروندی حمایت همه جانبه می کنیم

محمدعلی محمدی در جمع اعضای شورای سیاستگذاری ورزش شهروندی همدان گفت: ورزش شهروندی همدان به لحاظ کارکرد درخشان و موثر جزو برترین های کشور است و توانسته به عنوان یک حرکت تاثیرگذار و مهم اجتماعی در سبد زندگی خانواده ها قرار بگیرد.

برگزاری برنامه ها و رویداد های مختلف فرهنگی ورزشی در قالب المپیاد ورزش شهروندی در اقصی نقاط شهر همدان به ویژه نقاط کم برخوردار باعث شده تا فعالیت های جسمانی آحاد مردم افزایش یابد.

او گفت: بهره مندی از تمام ظرفیت های موجود به خصوص زیرساخت های ورزشی دستگاه های اجرایی نیاز اساسی توسعه ورزش شهروندی است که باید مورد توجه مدیران قرار بگیرد.

فرماندار همدان در ادامه گفت: همه دستگاه های اجرایی باید به رونق ورزش شهروندی کمک کنند و با در اختیار گذاشتن ظرفیت های زیرساختی خود زمینه ساز فعالیت مردم به خصوص در برنامه های عمومی نظیر ورزش صبحگاهی و عصرگاهی باشند.

او توسعه ورزش در بین خانواده ها را راهکاری اساسی در کاهش بیماری ها گفت.

او گفت: باتوجه به تغییر سبک زندگی مردم و گرایش به سمت زندگی ماشینی و آپارتمان نشینی، نیاز است تا ورزش را در بین آحاد جامعه توسعه دهیم.

خبرنگاران همدان همدان

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 27 خرداد 1401 بروزرسانی: 27 خرداد 1401 گردآورنده: turkeyro.ir شناسه مطلب: 2250

به "از ورزش شهروندی حمایت همه جانبه می کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "از ورزش شهروندی حمایت همه جانبه می کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید